Amíg a vasúti közlekedésben nem, addig a hajózásban meg a légiközlekedésben miért szigorú parancsuralmi rendszer van?
A vasúti közlekedésben is ugyanúgy van menetirányító, mint a légi közlekedésben, és ő az élet és halál ura, de legalábbis a vonatközlekedésé. (Plusz még a menetirányítónak is van főnöke, a főmenetirányító, különleges esetekben ő ad engedélyt és utasítást.)
Amúgy meg ha a forgalmistát telefonon hívja a munkahelyi főnöke, akkor úgy kell bejelentkezni, mint egy katonának, hogy "tisztelettel jelentkezem".
És a wc-használaton kívül bármit csinál egy vasutas a munkaidejében, arra van egy előírás, amit be kell tartania. Olyan dolog nem képzelhető el a vasútnál, aminek ne lehetne visszakeresni a felelősét. A forgalmista pl. bárkinek bármit mond, azt fel kell jegyeznie egy naplóban azonnal, és/vagy hangfelvételt készítenek róla, hogy bizonyítható legyen utólag.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!