Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Motorozásról mi a vélemény? E...

Motorozásról mi a vélemény? Engedjük vagy tiltsuk?

Figyelt kérdés
Mikortól legyen a gyereknek motorja és jogsija?

febr. 11. 13:52
1 2 3 4
 31/39 anonim ***** válasza:
84%
én ritkán megyek 200 alatt
febr. 13. 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/39 anonim ***** válasza:
80%

Az extrém vadparasztsagokon túllendülve én engedném, de semmiképp sem batorítanam a motorozas felé.


Akik a vetlenül meghalt ismerőseikről, a hazai közlekedési viszonyokrol beszelnek ellenervkent, azok szerintem pont rávilagítanak, hogy mennyire alkalmatlan a jogsival rendelkezők jelentős hanyada a gepjarmű vezetesre.


Én pár eve neveztem be a 125-ös kategóriaba a varosi dugók miatt, de mivel szüleim annó nem tamogatták motoros ambícióimat, ha megis akkor utolag ugy gondolom direkt olyan lett az a 2 db megvasarolt motor, hogy nem kellett nagyon aggódniuk...

Szoval majdnem 30 evesen lett kisebb 125-ös motor, aztan 2 evre rá csonttörés egy 99%-ig önhibás perec miatt. (Aztan szerviz es 5 eve boldog balesetmentes folytatas.)

Szóval ha tiltjatok, akkor lesz az a hülyegyerek aki kölcsön ad neki valami lomot, vagy túl erőset, ha nem.tiltjatok, akkor erre fel tud készülni, de én szülőként jobban aludnek, ha nem motorozna a gyerekem.

febr. 13. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/39 anonim ***** válasza:
100%
#30 Pedig pont azzal segítenéd, ha a támogatás megtagadása helyett rávezetnéd, hogy ne 30 ezerért vegyen sisakot, járjon tréningre, öltözzön fel, készítse fel műszakilag a járművet stb.
febr. 13. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/39 anonim ***** válasza:
Én voltam az aki ismerősök halálával példázódott, de azt nem említettem, hogy más hibázott az úton. Persze az is benne van a pakliban. Az általam ismert eset az úgy történt, hogy a kedves ismerősöm hazafelé ment, de egy beláthatatlan kanyarban megcsúszott egy olajfolton és lebukott a szakadékba. Ennyi volt az élete. Végülis más tette oda az olajfoltot, meg az ismerős is vezethetett volna a megszokottnál is lassabban a kanyarban, de ez már utólagos okoskodás. Azt kell látni, hogy motorral a legkisebb hiba is végzetes lehet, hiába van több ezer vagy tízezer kilométer a segged alatt, semmit nem ér. Szokták is mondani, hogy motorosoké a szerencse...
febr. 13. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/39 anonim ***** válasza:
75%
#34 Azért az nem kicsi hiba, hogy egy olajfolton úgy megcsúszok, hogy repülök a szakadékba. Én csúsztam már meg úgy, hogy bebambultam, későn vettem észre, hogy intenzíven fékez a sor, a vészfékezést is elkottáztam, sikerült mindkét kereket leblokkolnom, csúsztam. Ez minimum három hiba egymás után. És mégsem estem el és mégsem ütköztem senkivel! Technika és lélekjelenlét. És nem mondanám, hogy tudok motorozni. De olyan nincs, hogy "egy hiba". Hibák hibára halmozása van.
febr. 13. 22:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/39 anonim ***** válasza:
54%
32- es ez így igaz , a többség alkalmatlan a vezetésre, de ezen nem tud senki változtatni, és nem is akar mert "alanyijog" a jogsi. A jó sofőrnek rutin kell, ahhoz levezetett km, megfelelő szellemi és fizikai képesség . Ezek soha nem lesznek meg azokban akik hétvégi meg telekre/ templombajárós autósok, sulijáratos anyukák 2km/ nap, kimerészkedik egy más útra már csinálja a hülyeségeket. Aki meg Iq nuku az sok idő múlva is az marad és vagy idegállapotban vagy énvagyok a lóerőkirály mindent leszarva vezet. Ottvannak a félvak félhülye idősek, meg a debilek akik értelmezni nem tudják amit látnak, agy kézláb koordináció nincs, ezek mind ott vannak az úton, egyet tehetsz véded magad azzal,hogy nem lavírozol köztük egy motorral. Még talán a terepmotor az jó, mert kint a dombokon a nagy semmiben ott nincs autó ott csak te magad lehetsz hülye és perecelsz .
febr. 14. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/39 anonim ***** válasza:
55%

#36 Mondjuk aki terepmotorozott életében, az egyből megmondja neked, hogy kellő figyelmességgel és ésszel még mindig nagyobb biztonságban vagy közúton, mint terepmotorral terepen. :D Tudod, az egy extrém sport, nem olyan könnyű művelni.

Megsúgom amúgy, közúti motorozásban is tudod mi az aránylag legbiztonságosabb műfaj? Autópályán repeszteni 200-zal, lehagyni minden gyökeret, aki elüthetne.

febr. 15. 01:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/39 anonim ***** válasza:
50%
Jogsija akkor legyen ha már nagykorú. Előtte pedig zárt pályás oktatásokra, tréningekre vidd el a gyereket, lehet ez versenypályás vagy offroad terepes képzés, sokkal többet tanul, mint közúton, ráadásul százszor nagyobb élmény is. Legyen saját védőfelszerelése, motort pedig általában lehet bérelni, vagy ha van rá keret akkor legyen saját motorja.
febr. 15. 09:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 39/39 anonim ***** válasza:
60%

Szerintem szuper dolog lehet a motorozás. Egyedül a zajjal van problémám, amikor direkt hangos egy motor, vagy mondjuk éjjel valaki kocsival, vagy motorral átmegy egy kerületen és ezzel sokak nyugalmát zavarja. E téren lehetnének kicsit méltányosabbak a felhasználók, ha már így kérded. De öko lábnyom szempontjából jobb, mint a kocsi, szóval klafa.

Ha már stabilitás: azok az egykerekű vackok, na azok engem is felháborítanak, hogy azzal nem tudom, hogy hogy lehet megállni, vészhelyzetben... illetve a kiskerekű rollerek a közlekedésben szintén veszélyesek, kis kerék könnyebben elakad valami egyenletlenségben. Ehhez képest a motor meg a bringa is stabilabb.

aug. 27. 12:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!