Miért hagyják azt, hogy kerékpárt, vagy nagyobb villanyrollert lehessen szállítani utastérben tömegközlekedési eszközökön mint pl busz, villamos stb?
Egy esetleges hírtelen (vész)fékezésnél az elszabaduló kerékpár komoly sérüléseket okozhat a védtelen utasokban, rosszabb esetben halálos sérülést is ebbe nem gondol bele senki?
Más országoban a buszon kívül van egy eszköz amire fel lehet tenni a kerékpárt ha nagyon muszáj de buszon bellül szerintem életveszélyes.
Meg azt se értem miért kell egyátalán bringát buszon, villamoson stb szállítani, ha kerékpározok akkor fogom magam és eltekerek bringával ahova akarok mert azért vettem nem?
Pontosan ezért kell rögzíteni a kerékpárt, ez világos szabály. Más kérdés, hogy hányan teszik meg, de a műszaki megoldás ott van, minden ilyen járművön szín vagy kampó tartja helyben a kerékpárt.
Az pedig nyilvánvaló, hogy kerékpárt azért jó szállítani, mert így nem a teljes távot kell végigtekerni, elég csak a nagy kapacitású tömegközlekedési eszköz megállójáig és megállójától tekerni az utazás két végszakaszán. De mondjuk egy defekt vagy főleg durvább hiba esetén is segítsèg, ahogyan hegyvidéki terepen is jó, ha egyik irányban nem kell tekerni. Szóval egy csomó plusz rugalmasságot ad a rendszer.
"Ha nincs probléma, majd kitalálok egyet"
/Kérdező/
Hirtelen fékezésnél egy ottfelejtett, dugigpakolt bőrönd, is veszélyes. Sőt, egy lerakott laptop, és beleállhat valaki fejébe. Ezzel az erővel csak csupaszon lehessen utazni, mert úgy senkinek nem esik baja. Ja várj, ahogy írták feljebb, egy gyalogos is okozhat kárt, így csak egy ember utazhasson a buszon egyszerre.
Honnan jönnek ezek az ötletek? Akkora szalmabálát találtál ki, hogy erdőtüzet okozhatna.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!