A kanyarodonak kell arrol meggyozodni, hogy nem elozik-e eppen. Megneztem a kerdeses szakaszt google terkepen: a foldutas keresztezodesekben a becsatlakozo ut foldut mivolta miatt sem zarovonal, sem elozest tilto tabla nincs, igy az elozest vegzonek nem feltetlenul kellett szamitania ra hogy siman elekanyarodnak.
2023. okt. 22. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
2/6 anonim válasza:
Ja, es nem kell 'tul gyorsan' menni: ha 90-nel egyszercsak eledhuzzak az autot, tul sok eselyed meg idod nincs elkerulni az utkozest, es az sem elvarhato hogy valaki a sajat eletenek veszelyeztetesevel (pl. az auto bal oldali arokba rantasaval) elozze meg a csattanast.
2023. okt. 22. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
3/6 anonim válasza:
Ha a Suzuki már az előzés megkezdésekor indexelt, akkor az előző hibája. Minden más esetben az előzötté.
2023. okt. 22. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
4/6 anonim válasza:
Előttem már jól leírták, hogy ki hibája. Bár szerintem így utólag ezen már kár összeveszni, sajnos egy életbe került.
Egyébként az ilyen balesetek tanulságosak tudnak lenni mert ha eddig nem néztél tükörbe amikor lekanyarodtál bármilyen kereszteződésnél akkor ezek után fixen belenézel majd. Én is biztos, hogy alaposabban figyelni fogok rá.
2023. okt. 23. 08:40
Hasznos számodra ez a válasz?
5/6 MGéza válasza:
Az is egy jelentős probléma szokott lenni, amit úgy hívunk: Türelmetlenség. Ha látja hogy az előtte haladó lassít akkor nyilván készül valamire, így gondolkodik aki deffenzíven vezet. De sajnos van az aki nem hajlandó elvenni a gázt és inkább nekiáll előzni. Mondjuk itt több probléma is van:
- A suzukis rögtön kanyar után lévő földútra akart letérni, így nem nagyon volt előre látható, hogy mit fog csinálni.
- A mögött haladó nyilván úgy gondolta hogy ha már lassú, akkor a kanyar után lendületből megelőzi, tehát nem gondolkodott előre.
- Forgalomszervezési hiba is felmerül: Én kiraknék minden olyan kanyarba záróvonalat meg előzni tilost, ahol a kanyar után ellentétes oldal felé útelágazás van.
2023. okt. 23. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
6/6 anonim válasza:
3: nem teljesen. Attól, hogy indexelt, még meg kell győződnie róla, hogy nem kezdték meg az előzését. A rendőr nekem azt mondta, hogy ilyenkor a kocsik sérülése alapján döntenek elsősorban. Ha a kocsi hátsó része sérült, akkor a kanyarodás volt előbb és utána ért oda az előző, tehát az lesz a hibás, aki előzött. Ha viszont a kocsi eleje sérül, akkor már folyamatban volt az előzés, tehát a balra kanyarodó lesz a hibás. És mindehhez még hozzájönnek a sebességek. Ha a szakértő azt mondja, hogy az előző túl gyorsan jött, akkor még mindig lehet vétlen a balra kanyarodó.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!