Szabálytalan 1-2 centit visszagurulni elinduláskor kisebb emelkedőn?
Figyelt kérdés
Vagy ha ez történik akkor az azt jelenti, hogy kéziféket kellett volna használni? Én mindig azt látom, hogy mindenki visszagurul egy picit, de itt az oldalon több helyen is olvastam, hogy amúgy egy kicsit sem lehetne...2023. júl. 9. 19:46
3/16 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Vizsgán is talán 30 centi elmegy még, nem biztos. Régi kocsikon nincs visszagurulásgátló. Icipici lejtő is okozhat kis visszagurulást, még villámgyors lábmunka esetén is.
4/16 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Vizsgán azért is büntetnek, ha érinted a záróvonalat.
A visszagurulásra sincs plusz paraméter. Tehát 0cm.
El lehet indulni így is. A való élet persze más.
1-2cm amúgy nem látszik a sofőr ülésből, kb egy apró rántás.
5/16 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Meg a vizsgán is vissza lehet gurulni 50 centit, csak mondom: “a tervezett haladási iránnyal ellentétes irányba a járművel több mint 50 cm-t elgurul” ez bukást ér, 1-2 cm bőven belefér.
6/16 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Csak ha van valami akadály 1-2 centin belül, aminek egyébként nekimennél.
7/16 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Ha nincs közvetlen közel mögötted semmi, akkor nem gondolnám hogy lenne bármi gond belőle.
Én is nap mint nap tapasztalom emelkedősebb szakaszoknál, hogy az előttem levő induláskor ugye leveszi a lábát az üzemi fékről és 1 pillanatig, amig el nem indul gurul hátra. Teljesen normális jellenség.
8/16 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Meg kéne tanulni vezetni. Rutinvizsgán annó 2 centi simán bukó, és én a mai napig dudálok annak, aki előttem képes visszagurulni, mert nem tud elindulni. Dízel személyautóval rém egyszerű, fogáspontig emeled a kuplungot, miközben tartod a féket. Benzinessel meg kuplung+gáz, amikor lefulladna, engeded a kéziféket. (Vagy megtartod csúsztatva kuplung+gázzal, de azt hosszú távon a kuplung nem fogja megköszönni.) Motorkerékpáron is engedem a kuplungot, húzom a gázt, és akkor engedem el jobb lábbal a hátsó féket, amikor már mozdulna a motor. Fél centit sem gurulgatok hátra, mert van jogosítványom.
9/16 A kérdező kommentje:
Megértem, ha így gondolod oké. De ilyen miatt én nem nyomnám a dudát
2023. júl. 10. 18:46
10/16 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Csak manuálissal lehet visszagurulni elinduláskor, ha nincs visszagurulásgátló.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!