Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Nem veszélyesek szerintetek a...

Nem veszélyesek szerintetek a nemzetközis 3,5 tonna alatti sofőri munkák?

Figyelt kérdés

Belfödezek, de volt lehetőségem kipróbálni egy olasz kört. Nagyon fárasztó, rengeteget kell vezetni, sietni hogy minél több cím meg legyen aznap, meg hogy szieszta előtt odaérjek, stb.


Szerda du 3 kor indultam Bp ről, élfélkor álltam meg aludni az olasz-szlovén határnál aznap 650 kmt mentem. Másnap reggel 7 kor indultam Milánóba, de útközben is voltak címek összesen 6 cím volt aznap, este 7 kor álltam meg Milánó környékén 500 km összen aznao. Másnap reggel 7 kor indultam volt 5 felrakóm, utána indultam el Budapestre és hajnali 2 érkeztem meg, aznap 1100 kmt tettem meg.

Összesen a 2,5 nap alatt 2250 kmt vezettem. Kb 40 órát dolgoztam, ebből kb 30-35 órát vezettem. És nem tudtam jól aludni mert kényelmetlen volt az autóban, kb 4-5 órát aludtam/éjszaka de ezt sem egyhuzamban.

Napokra lebontva átlag 15,5 órát dolgoztam, 13 órát vezettem/nap és 900 km/nap.

Szóval eléggé feszített tempó volt.

Hosszú távon nagyon káros és veszélyes szerintem.

Ti mit gondoltok?


2023. márc. 25. 23:09
 1/9 anonim ***** válasza:
82%
De, eléggé embertelen és veszélyes is. Jó lenne, ha bevezetnék a tachográfot a 3,5 t alatti fuvarozókra is.
2023. márc. 25. 23:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
46%
Embertelennek mondható, de hát kinek mi. 5-700 km az egy sima motorozós nap nekem, ha külföldre megyünk nyaralni, besegítenek a kölykök a külföldi szakaszokon, de ha kéne, együltőhelyemben lenyomnék egy Budapest-Nápoly / Budapest-Brüsszel távot. Sőt, utóbbira volt is példa, pedig nem is vagyok halhatatlan huszonéves.
2023. márc. 26. 00:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
67%
De abszolút. Mindenképpen be kéne vezetni járműkategóriától függetlenül MINDEN fuvarozós/szállítmányozásos munkára a kamionosok által követett korlátozásokat.
2023. márc. 26. 07:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
80%
De, ez rendkívül veszélyes, sajnos látszik is az eredménye. És az a durva, hogy ugyanilyen körülmények között működik a nemzetközi mikrobuszos utasszállítás is, volt is kollégám, aki utasa volt fára csavarodó járatnak - a sofőr elaludt menet közben, a kanyar meg nem egyenesítette ki önmagát. Megúszta.
2023. márc. 26. 08:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Én kamionos vagyok , de ezt nem csinálnám.

Inkább elmennék a kőművesek mellé segédmunkásnak.

2023. márc. 26. 10:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Maga a táv sztem nem gáz, csak nem vagy hozzászokva.

Inkább az a gáz, hogy ez most belefért 900km/13h-ba, legközelebb megpróbálják úgy osztani a fel/lerakókat, hogy 1100km/13h legyen.

2023. márc. 27. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Akinek gondot okoz 500 km-et levezetni egy nap az felejtse el a sofőr szakmát.
2023. márc. 28. 10:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
2023. márc. 29. 01:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Külföldre csak kamionozni szabad menni, ott is olyan helyre, ahol nem gyűjtőznek vagy csak ritkán.
2023. ápr. 1. 14:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!