Az baj,ha úgy akasztottam fel a pótkocsik, hogy nem volt kiemelkedő a vontató hátulja?
Nyerges szerelvény.
KB 1-2 centi hézag lehetett a pót és a nyereg között és úgy tolattam rá. Összeakadt, megrángattam előre hátra többször is. Sőt, kicsit odébb is sikerült húzni a pótot úgy, hogy be volt húzva a pótkocsin a fék.
Ugye így nem fog szétakadni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
És miért úgy akasztottad fel?
Senki nem tudja hogy szét akad-e vagy se.
Tudod egyáltalán hogyan kell normálisan felakasztani?
Teljesen felkell emelni a légrugóval úgy hogy össze érjen , simuljon a nyeregszerkezet a póthoz és aztán rugalmasan hátra menni hogy kattanjon jó erősen.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A szavasásod meg ritka baromság.
Vagy csak trollkodsz itt??
Tudom hogy kell rendesen csinálni, csak most az egyszer elfelejtettem kiemelni mielőtt rátolattam.
De szétakasztattom és újra össze, biztos ami biztos.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Akkor meg miért kérdezed meg ha nem fogadod el a választ.
Ezért válaszolhattam gyökér.
Nyugi van hé
Azt mondtad
"Senki nem tudja hogy szét akad-e vagy se."
Szóval rád hallgattam és összeakasztottam normálisan.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
nekem ez eléggé szarokbele dolognak tűnhet, alapból nem tolatok egyből rá, hogy legyen hely a kábeleket összedugni és ne b@sszam össze magam mert mindennek nekinyomom magam, és közel megyek a királycsaphoz vagy vonószem vagy mienk hívják azt a pöcköt, nem 5 méterrel előtte és összekenem a pót alját zsírral mert úgy tolatok rá... és utána megemelem, lássam hogy a pót felemelkedik, és utána kezdem feltekerni a lábat, ha nem emelem fel fel se bírom tekerni vagy max a könnyű módban de úgy meg vagy fél óra mire felmegy :D MEGNÉZEM hogy biztos felfeküdt-e a pót a nyeregre, és utána tolok rá, aztán kiszintezem hogy síkban legyen és csak utána próbálgatom előre vagy hátra. Persze leges legelőször mindig megnézem be van-e húzva a pót kézifék. Nem is értem hogy a fszba lehet így csinálni mint te... de gyanítom kezdő vagy mert itt kérdezgetsz ilyen triviális dolgokat.
Szedd össze magad öreg mert ha ennyire nem vagy képben nagy bajok lesznek a jövőben.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!