Autópályán gyalogos sétál át keresztbe? Melyik a kevésbé veszélyesebb? Elméleti kérdés!
1. Úgy csinálunk, mintha nem lenne ott semmi, 130-al elcsapjuk a gyalogost, majd utána fokozatos lassulással megállunk a leállósávon
2. Befékezünk, viszont erre a mögöttünk lévők nincsenek felkészülve és 100-130-al nekünk jönnek hátulról?
Melyik a kevésbé rosszabb? Ti melyiket választanátok? Illetve milyen alternatívák vannak? Hogyan kell cselekedni ezesetben?





Az általad vázolt megoldások csak akkor jönnek szóba, ha a gyalogos olyan kövér, hogy elfoglalja a teljes 20m széles félpályát. Egyébként csak ki kell kerülni és kész.
Ha egy autó 130-al megy és 300 méterre lát előre a sofőr, akkor 8 másodperce van, hogy reagáljon, mielőtt a gyalogoshoz ér.















Lassítani lehet, de megállni nem ajánlatos. Be kell kapcsolni a vészvillogót, kikerülni a gyalogost és továbbmenni.
Ha megállsz akkor sem tudsz semmit csinálni. Nem kisérheted át a nénikét az úton, mert téged is elgázolnak.
És ha megállsz, akkor csökkented a mögötted jövők lehetőségeit és nekik is meg kell állni. Aztán előbb-utóbb lesz valaki, aki belerohan a torlódásba.










Azert nem vasalnam ki tudatosan a csórit, mivel 100% halalos baleset lenne belőle. Nem akarnam latni a leszakadt kezeket-labakat, kilocssant agyat...
Ha hatulról belemjönnek legrosszabb esetben lesz halalos, de ugyanúgy baleset...
Persze sok tenyezős, ha egy Suzuki Alto/Daevo Matiz vagy hasonló kategóriajú kocsiban ülök, és !hatul! Ül a terhes feleség akkor persze kapjam én a pofont a legzsáktól (ha van) es hulljon a barma, de ha elöl ül akkor megint más a helyzet. Mindezt percek alatt, nyugiban, fotelből irom...





#6 Én értelek de miért te feküdnél be a kórházba és miért te törnéd össze a kocsidat egy idióta miatt? Ő meg csak röhög utána a markába...
A legolcsóbban még mindig az elütéssel úszod meg.





Semmi elütés! Már csak azért sem, mert lehet, hogy bejön gyalogos a szélvédőn.
Kikerülés! 8 másodperced van hogy csinálj egy sávváltást. Az szokott sikerülni az autópályán?










Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!