Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Hànyszor buktàl volna meg ha...

Hànyszor buktàl volna meg ha forgalmi vizsga lett volna?

Figyelt kérdés
Ha az elmúlt 5 vezetèsednèl, mögötted ült volna egy vizsgabiztis, hányszor mondta volna, hogy sajnos megbuktàl? Mièrt buktatott volna meg?
2022. júl. 19. 20:56
1 2 3
 1/25 anonim ***** válasza:
95%
Ötször,mert óra szerint Vmax+10 km/h tempóval szoktam vezetni.
2022. júl. 19. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/25 A kérdező kommentje:
1#èn is így vagyok ezzel. Illetve ma volt egy elsőbbsèg adás meg nem adàs.... Vagyis vizsgán annak minősülne ha őszinte vagyok.
2022. júl. 19. 21:04
 3/25 anonim ***** válasza:
56%
Szerintem max. 1-szer. Be szoktam tartani a szabályokat, nem szívbajoskodok, majd megelőznek, ha nekik lassú a tempóm. Pont a megengedett max.-szal szoktam menni. Az az egy talán záróvonal átlépésért lehet, de azt is csak főútvonal kereszteződésben szoktam, amikor amúgy is értelmetlen a záróvonal.
2022. júl. 19. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/25 anonim ***** válasza:
95%
Szerintem mindenki minden alkalommal megbukna. Annyira köbevésett dolgok vannak egy vizsgán, hogy azt után senki nem tartja be. Nem fogsz nekiállni tükröket állogatni, átmész a sárgán, a sebességhatárokat se biztos, hogy mindenhol betartod és még lehetne sorolni. Apróságok, de elég a hibaponthoz.
2022. júl. 19. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/25 anonim ***** válasza:
88%

Kezdjük azzal, hogy a forgalmi vizsga az autó ellenőrzésével kezdődik. Ki az, aki utána a valóságban is minden egyes indulás előtt (vagy ahogy a kresz tanítja, legalább a napi első indulás előtt) leellenőri egyesével a fékeket, kormányt, világítást, gumikat, stb.?

Meg persze - a 4-es példáit folytatva - nyugodtan "lehet" utána parkolásnál padkázni, felcsíkozott részen kisorolni a balra kanyarodó sávba (ha az egyenesen haladó túllóg), irányjelzést elmulasztani, balra nagy ívben kanyarodásnál rögtön a külső sávba fordulni, stb.

2022. júl. 19. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/25 anonim ***** válasza:
93%
Ha a sebességet nem nézzük, akkor kétszer biztos. Ha nézzük a sebességet, akkor minden egyes gyorsításnál, mert többnyire megengedett sebesség +5-10km/h, amennyivel menni szoktam.
2022. júl. 19. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/25 anonim ***** válasza:
84%
Egyszer sem.
2022. júl. 19. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/25 anonim ***** válasza:
81%

#5 Gyuri bácsi például ellenőrzi. Mondjuk ő más miatt bukna meg.


Ami a kérdést illeti én is 5/5ször buknék.

2022. júl. 19. 23:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/25 anonim ***** válasza:
12%
Egyszer sem? Azért kaptam jogosítványt, mert képes vagyok a KRESZ szabályokat betartva vezetni. Eléggé sajnálatos lenne, ha megbuknék ezek után.
2022. júl. 20. 00:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/25 anonim ***** válasza:
100%

#9

Ez azért nem igaz. Nem hiszem, hogy bárki is olyan ,,görcsösen” figyel arra, hogy ne lépje túl véletlenül se a sebességhatárt.

Vagy például van, aki a megállás pillanata előtt teszi ki üresbe, ami vizsgán minden alkalommal egy hibapont. Egyesben, benyomott kuplunggal is sokan ácsorognak, ez szintén hibapont minden alkalommal. A 11. vonal már bukás a végén. Ha ezeket nem számítjuk, akkor valóban jobb a helyzet, ott talán a sebesség miatt buknánk meg 10-ből 11-en. Akarom mondani 9-en.

Irányjelzés elmulasztása is sok esetben lehetne bukási indok gyakorlott vezetőknél is. Egy kikerülés, kerékpáros előzése..nem mindenki tulajdonít neki jelentőséget, pedig ugyanúgy megbukna miatta. A másik, amit sokan nem tudnak: ha a ‘főútvonal vonalvezetése’ tábla fölött ‘útkereszteződés alárendelt úttal’ tábla van, akkor a védett utat követve is kell irányt jelezni, hiszen ez csak a kanyarodó főútvonal esetében hagyható el, ez így viszont nem főútvonal. Ezen valószínűleg 10-ből 7-8 sofőr megbukna, mert egyszerűen nem tudja, hogy ez így van. Nem hibáztatom őket, nekem is az oktató mondta, amikor egyszer nem jeleztem ilyen helyen. Aztán átgondoltam, utána is néztem és tényleg.

Szintén sokunk bukna meg a körültekintés elmulasztása miatt. Elég, ha egy kanyarodásnál nem nézel hátra, hogy jön-e gyalogos, vagy egy sávváltásnál, hogy van-e valaki a holttérben. Még ha egyértelmű is, hogy nincs, nem lehet, akkor is megbuknál érte.

Ezek tudatában szerintem egyértelmű, hogy mindenki megbukna a hétköznapi vezetésével még akkor is, ha törekszik a szabályok maradéktalan betartására és nem olyan óvatossággal vezet, mint aki először ül a volán mögött.

2022. júl. 20. 02:15
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!