Miért nincs előjelző tábla lakott terület közeledtére?
Kezdő futársofőr vagyok és amióta rengeteget bundeszezek, azóta feltűnt, hogy a lakott terület kezdete táblát sok helyen nem lehet időben észrevenni, mert sokáig takarja egy tereptárgy vagy olyan az út vezetése, hogy csak az utolsó pár száz méteren tűnik fel, amikor már bele kell fékezni, ha nem akarja az ember, hogy a kézi traffipax lekapja, mert berobban 70-80-al a lakott területre (kb. eddig lassul fékezés nélkül, gurulással az autó a tábla észlelésétől).
Kérdem én, miért nem lehet ezt normálisan előjelezni, mint ahogyan az elsőbbségeket is teszik? Vagy legalább akkor lenne az a szabály, hogy a tábla vonalától nem 50-et kell tartani, hanem lehessen kigurulni.
"csak az utolsó pár száz méteren tűnik fel, amikor már bele kell fékezni, ha nem akarja az ember, hogy a kézi traffipax lekapja, mert berobban 70-80-al a lakott területre"
Mondjuk ha párszáz méterről 90-ről nem tudsz lelassítani akkor ott gáz van.
Na meg azért van a fék, hogy használd, nem csak padlógáz-satufék opció létezik, az agyad is illik használni.
"egy ilyen előjelzéssel minimális befektetéssel (1 tábla), sok üzemanyagot meg lehetne takarítani hosszú távon"
Meseországban biztos. Magyarországon ahol az utolsó pillanatig a gázt tapossák a versenyzők, és rád előznek ha időben elkezdesz lassítani, nem lenne semmi spórolás.
Azért elég sok helyen van előzetes sebességcsökkentés, ahol esetleg későn lehetne észre venni a helységnév táblát.
27es
Mindig csak a neten meg a kommentekben találkozok ezzel a táblánál méréssel, pedig nem keveset vezetek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!