Indiában miért nem szabályozzák a közlekedést?
Vhogy mégis megy a közlekedés. Vannak ilyen csomópontok Delhiből, 20 percig veszi a kamera, ahogy mennek keresztbe a riksások, gyalogosok autósok, buszosok, a kézikocsisok, bicajosok. Mindenk kürtöl, de nem történik egy baleset sem :)
Amúgy ha jól tudom, nem Indiában történik a legtöbb baleset, hanem talán Thaiföldön meg Dél-Afrikában.
Vizsga is van, elvileg. Ebben a videóban egy indiai-angol oktató megmutatja milyen.
5 perc a teljes vizsga egy rutin pályán. India legkihaltabb területe :D
Ezalatt 1 manővert kell bemutatni: merőleges parkolás.
A manővert viszont 1 perc 26 másodperc alatt kell teljesíteni, különben bukó.
Szerintem ott helyben találja ki a szabályokat a helyi oktató :D
"Csak az a baj, hogy volt egy kritikus motorizációs szakasz, amikor egyszerűen nem jutott kellő figyelem és erőforrás az államhatalom részéről e szabályok betartatására"
Az a kritikus szakasz 1989 óta tart.
Azóta folyamatosan módosítják a KRESZ-üket, de ez a lakosságot nem nagyon zavarja.
2015-ben és 2019-ben is az államok utasították el, mondván a kormány beleszól a pénzügyi függetlenségükbe. (2019-ben az egyik állam kormányzója túl nagynak ítélte a büntetési tételeket)
Mostanában azt próbálják elérni, hogy ne lehessen megkenni az autósikolákat (mindenki veszi a jogsit), és hogy a rendőrök is jobban ellenőrizve legyenek testkamerákkal. Virágzik ott a korrupció.
Egy működő káosz az egész ország, de iszonyat nagy a szívük :)
Szabályozzák azt...
Csak éppen az ottani emberek semmivel nem szabálykövetőbbek, mint az itteniek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!