Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Melyik rutinpályát érdemes...

Melyik rutinpályát érdemes választani Budapesten?

Figyelt kérdés
Jelenleg a Duna Pláza mögötti parkolóban tanulok rutint "B" kategóriás jogsihoz. A gyorsítás-fékezés feladatnál még nem sikerült felmenni 30 km/h fölé, mert nagyon rövidnek érzem az útszakaszt és félek hogy túlmegyek a felfestésen. Az oktatóm is megerősítette, hogy ez kis pályának számít. Érdemes váltani, vagy csak gyakoroljak szorgalmasan?
2010. aug. 3. 11:00
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
Berda József utcában (IV. kerület) van egy nagyon jó rutinpálya. De igazából az alap járműkezelés szempontjából annyira nem lényeges a rutinpálya minősége. A forgalomban úgyis teljesen más a környezet.
2010. aug. 3. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Köszi a tippet:) Leginkább azért érdekel a dolog, mert ha reális esély van rá, hogy nem a képességeim, hanem a pálya kialakítása miatt húzhatnak meg vizsgán, akkor ésszerűnek tűnik a váltás.
2010. aug. 3. 11:26
 3/7 anonim válasza:
100%

Tudtommal a rutinpályának is megvan a maga szabványa, amitől nem térhet el. Szerintem ne menekülj, hanem gyakorold csak szépen, biztosan menni fog:)

Én pl. a Budaörsi rutinpályán voltam, az meg lejtett (nem is értettem, minek építettek oda külön emelkedőt:P), de megtanultam alkalmazkodni.

Hogy apukámat idézzem (ezzel küldött el a rutinvizsgára): "Húzd ki a legnehezebbet és csináld meg rendesen!" (bejött:))

Bár a gyorsítást nem úszod meg, de szerintem gyakorlás kérdése és menni fog!

2010. aug. 3. 12:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
34%

a rutinpálya minden feladatához meg vannak szabva a méretek, annál kisebb-nagyobb nem lehet, ez NKH előírás. vagyis hiába is mennél át máshova, a méretek miatt elvileg ugyanolyannak kell lennie a pályának.


szerintem azért nem mersz felgyorsítani, mert félsz hogy nem tudsz megállni. Javaslatom:

beszéld meg az oktatóddal, hogy csináljátok ketten a feladatot: először csak a gázt nyomod, és amikor ő szól, akkro elengedsz mindent és ő fékez. tudni fogja mikor kell, neked addig csak az a dolgod hogy gázt adj. így nem lesz parád a fékezés miatt. utána pedig megtanulod a fékezést is.


először is amikor elindulsz, épp hogy indulj el, és rögtön kapcsolj kettesig, majd taposd a gázt, ahogy tudod. utána pedig a féket illetve a kuplungot.

2010. aug. 3. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat, alakul már a dolog:) Tényleg csak bátrabban kell odalépni, aztán a végén ugyanúgy a fékbe. Amíg nem csikorog a kerék, nincs baj:)
2010. aug. 5. 09:50
 6/7 anonim ***** válasza:
Én a Kőbány (troli) garázsban tanultam rutin pályán. Jó volt mert volt napközben bennt tanuló kocsikon kívűl troli és buszok mozgása is így amikor mögöttem jött a rutin pályán hozzászoktam a nagy dögökhöz és nem volt gáz foralomba ha valami ilyen méretekkel rendelkező jármű jött mögöttem
2010. aug. 5. 23:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Budaörsi virág piac se rossz, én ott vizsgáztam rutinból.
2010. nov. 10. 18:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!