Miért ment a megengedett sebességgel az BMW X6 autóúton?
Pénteken mentem végig az R67-es úton, aztán volt egy fehér BMW X6 aki a külső sávban haladt csak egy kamiont előzött meg, ment gps szerint 109km/h-val kb. féltem megelőzni mert sok olyan orosz videót láttam ,hogy rábírta a mögötte lévőt a prémium autós , hogy előzze meg majd mögé ment villogtatott, megelőzte büntetőfékezett stb.
Én egy régi leharcolt ( értsd 360 ezer km-t futott ) Swifttel voltam és , igen megelőztem gps szerint ( óra szerint is mert minden gyári kivéve a központi zár mert eredetileg nem volt távirányítós )132km/h-val és semmi nem történt, pedig annyira bámultam a tükröt majdnem lementem az útról, néztem mi a baja, egyszerűen nem tudtam elképzeli valaki miért ül X6-ba ha nem 200 felett megy piszok veszélyesen. Ehelyett nekem kellett figyelmetlennek és hanyagnak lennem hisz mint írtam a tükröt bámultam s 22 km/h-val túlléptem a sebességhatárt.
Ilyet soha nem láttam, ezért is született meg ez a kérdés, hogy mi lehetett?
Akármennyire is annak tervezték, R67-es út jelenleg nem létezik. Hivatalosan is a 67-es főút része az említett 33,4 kilométeres szakasz.
Attól, hogy BMW X6 van alatta, nem feltétlen megy, nem 100%-ban autófüggő a dolog. Ha olyan a sofőr, akkor az egy leharcolt, 30 éves autóban is nyomni fogja. Persze a prémium autóban picit más, mert nem érzed a sebességet, illetve ,,ilyen autóban ülünk akkor nyomjuk már egy kicsit”, de ha a sofőr nagyon nem olyan, akkor egy Lamborghiniben is be fogja állítani a tempomatot 110-re és kész.
Nem merte nyomni neki mert félt hogy beég a suzukinál.
Inkább próbált normálisan menni.
Azért egy suzukival nem mindenki mer versenyezni.
Persze, a Swift az országút királya 68 lóerő azért 'odabax főleg amikor kb. új kora óta rezeg az ablak 100km/h fölött..
:,D
Mint ahogy már azt korábban emlegették a kedves válaszolók nem gépjárműtől függ az emberek közlekedési morálja, hanem általában az adott ember intelligencia szintjén alapul. Nyilván kialakult az emberekben egy összkép a prémium kategóriás autók sofőrjeiről és az alapján állítanak fel egy kritikát. Szerény megítélésem alapján még mindig azok az emberkék okozzák a legtöbb bajt akiknek még le sem vált a tojáshéj a valagukról, de 1 napos jogsival beül apuci kocsijába, zenét 10 hangfallal 2000-es hangerővel dübörögteti, közben tiltásig pörgeti a motort. Csak azt nem értik meg, hogy a közút azért közút, mert köztulajdonban van és semmi sem hatalmazta fel arra, hogy kisajátítsa. A másik kategória a romák (nem román), akiknek jogsit sem kellene adni. TISZTELET A KIVÉTELNEK! A 3. kategóriába pedig azokat sorolnám akik vezetésre nem képes állapotban beülnek a gépjárművekben. (pl. Drog-, alkohol befolyásoltság, fáradtság - ebből következik az, hogy elalszanak a volán mögött. Illetve a pszichiátriai gyógyszeres kezelésre szoruló emberek - na ezek követik el autópályákon a büntetőfékezgetéseket, ezek rántsák rád szándékosan a kormányt és ezek azok akik a megmagyarázhatatlan manővereikkel életveszélybe sodornak mindezt szimplán azért mert nem volt kenyér a boltban)
Nagyjából ez a felállás.
Utólag pedig azt szeretném elmondani, hogy nekem is prémium kategóriás autóm van, de 100-110-nél többel soha nem megyek. 110-el is csak akkor ha az út- és látásviszonyok megfelelőek valamint csekély a forgalom. Az általad említett veszélyes manőverek közül egyiket sem csináltam soha és nem is tervezem. Én 28 éves létemre a nyugodt, kényelmes autókázást preferálom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!