Miért van ennyi barom a közlekedésben?
Rengeteg marha ember van, szerencsére a legtöbb legalább belátja a képességeit, és nem erőlteti hogy neki bmw kell... mert a másik kölyöknek is az van.
A közlekedés egy f____ág már igen régóta, én motorral állandóan kerülöm, előzöm az autókat, nehogy egy vén barom kinyírjon, ennek tetejébe van olyan idióta aki dudál.
Szilánkosra törtem volna a kezét, és az arcát annak aki egykoron jóváhagyta hogy nők is egyenrangúak legyenek a vezetésben, és hogy feltételek nélkül jussanak engedélyhez... Nekik külön szigorítanám az egész procedúrát, és nem lenne ennyi f___z kalap közöttünk.
2-es, csak megjegyzem, hogy mi férfiak okozzuk mind abszolút, mind relatív értelemben a legtöbb balesetet. Amíg szabad volt nemek között differenciálni, a nők felelősségbiztosításának volt olcsóbb - és hat ugye egyik biztosító sem a saját zsebének ellensége, mint tudjuk... szóval ennyit erről.
Az, hogy sok-e a barom vagy sem, nagyban függ az egyéni tapasztalataidtól. Én már 50 országban jártam és azt kell, hogy mondjam, legfeljebb a középmezőnybe tartozunk az idiótasági versenyben. Vannak jóval vakmerőbb és jóval kevésbé logikusan közlekedő népek is a világon, méghozzá szèp szàmmal. Az pedig mindig is a közlekedés velejárója volt s lesz, hogy milliónyi különböző képességű és habitusú ember osztozik ugyanazon a szűkös téren, ebből pedig (ön)szabályozás és ellenőrzés híján mindig is konfliktusok, vagy akàr balesetek lesznek. Ezért volna fontos a hatékony szabályozás és ellenőrzés, hogy a deviancia ne legyen vonzó opció az utakon.
Dudáltak már rám azért, mert lakott területen belül kiengedtem a menetrend szerint közeledő buszt a megállóhelyről méghozzá úgy, hogy nem kellett hirtelen fékeznie a mögöttem lévőnek. Vagy éppen azért, mert kijelölt gyalogos átkelőhelyen átengedtem a gyalogost. Láttam már olyat aki egyirányú utcában visszafelé ment és amikor szóvá tették neki még ő volt felháborodva. Lakó övezet és 30-as zóna nem létezik, mindenki szabályosan 50-nel megy, holott azokat kellene a legkomolyabban venni.
Viszont a lényeg, hogy mindenki indexel, mert azt k..va fontos kapcsolgatni a többség pedig vezetni sem tud.
Akiket kiemelt figyelemmel kell kezelni:
1. a királyi tévétől egyfolytában frusztrált nyugdíjas
2. turista
3. hétvégi vezető
Én a nőket nem b..sztatom, mivel láttam már olyat, aki nem vezetett rosszul, azonban tény, hogy rosszabbak, mint a férfiak szabályosság ide vagy oda...
2:
Szerintem 80-as IQ felett az emberek pont a tefélédre gondol, amikor barmokat emleget az utakon.
5:
"Viszont a lényeg, hogy mindenki indexel, mert azt k..va fontos kapcsolgatni a többség pedig vezetni sem tud."
Adtam a pluszot a válaszodra, mert sajnos én is sok olyannal találkoztam, amiket írsz, de ezt nem tudom hová tenni. Tapasztalataim szerint inkább épp hogy sokan nem indexelnek, mikor kellene, pl. sávváltáskor, körforgalomból kifelé. Sokan csak akkor indexelnek, ha akarnak mástól valamit (pl. hogy engedje be), de ha segítenének másnak, ha jelzik a szándékukat, akkor nem.
""Miért van ennyi barom a közlekedésben?""
Mert köztük vagy Te is! Nagyon alacsony az OQ-d...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!