Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Jogos ez a parkolási büntetés?

Jogos ez a parkolási büntetés?

Figyelt kérdés

Az a probléma, hogy a közterület felügyelet megbüntetett 8000 ft-ra, mert szerintük én megállni tilos tábla hatálya alatt áltam meg, egy olyan helyen ahol az ott lévő cég összes dolgozója parkolt! Tegnap elment az említett helyre és megállni tilos táblát kb 800 méterre találtam, de az se arra terültere vonatkozott ahol én álltam. A legnagyobb gondom az, hogy az autót kölcsön kaptam és mivel diák vagyok be se tudom fizetni. Meg milyen dolog az, hogy egy kb 50-60 férőhelyes parkolót csinálnak egy klinikának (az eset a debreceni augaszta klinikánál történt)? Lehet ez ellen valamit tenni? Mert nem is az pénz zavar, hanem szerintem jogtalan a büntetés.

Beteget vittem a klinkára, de a parkolóban lehetlen megállni, mert a legtöbb tuskó beáll keresztbe a drága kocsikkal így a kb 60 helyből lesz 20...

2010. júl. 13. 10:05
 1/4 anonim ***** válasza:
Amiket leírtál,abból itélve jogos.
2010. júl. 13. 10:17
 2/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ, de én valahogy nemt artom jogosnak. A tábla tényleg nagyon messze volt és ráadásnak a másik oldalon illetve a tábla és helyszín között volt egy kereszteződés. Visszaküldettem az autó tulajával, hogy én voltam a vezető. Ilyen esetben, ha nincs önálló kerestem akkor mit tudnak tenni? Közmunkával lekell dolgoznom?
2010. júl. 13. 14:38
 3/4 anonim ***** válasza:
Menj be a Bem térre, a közterület felügyelethez, ott megmutatják a fényképet, elmondják az indokot, és reklamálhatsz, ha még mindig jogtalannak érzed.
2010. júl. 13. 15:16
 4/4 anonim ***** válasza:
Mindegy ki vezetett, az üzembentartó felelőssége, ha olyan személynek adta kölcsön, aki nem tud fizetni, akkor köteles helytállni.
2010. júl. 13. 15:29

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu