Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Megfelelően járt el a biztosítóm?

Megfelelően járt el a biztosítóm?

Figyelt kérdés

Van CASCO biztosításom, kár keletkezett az autómban, bejelentettem, felvették a kárt.


Olyan választ kaptam, hogy elismerik a kárt és megtérítik a vállalt önrészemet figyelembe véve. 30 napom van, hogy kérjek egy árajánlatot javításra és eljuttassam hozzájuk, különben az ügyet ideiglenesen lezártnak tekintik. Ha 30 napon túl küldöm meg, akkor majd újra előveszik az ügyek.


Ez a szokásos eljárás CASCO ügyben?


Én azt hallottam, hogy ilyenkor megszokták állapítani a kár összegét és 2 lehetőségem van:

1) gyorskárba felajánlanak egy összeget, amit ha elfogadok, akkor kifizetik és lezárják az ügyet

vagy

2) elviszem egy szerelőhöz az autót és ha elkészül, akkor ő rendezi a biztosítóval az anyagiakat



2018. dec. 20. 18:54
 1/2 eddiboy ***** válasza:
Nekem ajánlott a kárszakértő egy összeget, ezt rögtön a helyszínen ki is számolta. Ha nem fogadom el (nem kellett rögtön a helyszínen), akkor tényleg árajánlatot kértek a szerviztől, de később is visszaléphettem a felajánlott összeghez.
2018. dec. 21. 09:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Legegyszerűbb rögtön egy szervizbe vinni akik vesznek át kárügyet, és elintézik. Sokszor kevesebbet ajánlanak mint amennyi valóban. Nekem kötelezőkárral volt ez.
2018. dec. 22. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!