Tapasztalt kamionosok, akik már tanítottak be kezdőt, volt, hogy valaki nem vált be?
Itt csak az nem válik be, aki nem akar dolgozni.
Néha én is nagyon pöpec palinak hittem magam, aztán sokszor a 90 fokos jobbra hátra szűk tolatásnál nagyon meg tudtam szenvedni.
Én nem mondom magam tapasztalt kamionosnak, nem is a tipikus kamionos melót nyomom, hanem multidropozok. Olyan mint a furgonos áruterítők, de nyergessel raklapokat szórok.
Az előttem lévő csókát 2 hét után zavarták el, a másik nyergesen lévő szintén 2 hetet dolgozott, azalatt 3 sérülést okozott.
Nem alkalmas mindenki mindenféle munkára.
#1
A rossz oldalra 90 fokos tolatás mindig is cumi lesz szűk helyen, bármekkora király vagy :D
"Én nem mondom magam tapasztalt kamionosnak, nem is a tipikus kamionos melót nyomom, hanem multidropozok. Olyan mint a furgonos áruterítők, de nyergessel raklapokat szórok."
Ez az igazi kemény meló. Az, hogy naponta mész autópályán 700 km-t, heti 2 lerakóval, nem nagy kunszt.
#4
Szerintem mindkettőnek megvan a nehéz és a könnyű oldala.
Én ismerem a legtöbb lerakót, ritkán jön be 1-1 új, de nagyon sokat kell szűk helyeken tolatgatni, fárasztó.
Aki nagy távokat megy annak a legtöbb csak pálya, de szinte mindig ismeretlen helyeket kell megkeressen, a gps pedig képes cumi helyekre bevinni a kicsivel hosszabb, de gyorsabb/könnyebb út helyett. Pl nem irigylem azokat akik dél-nyugat angliában ismeretlen helyre mennek :D
Persze, hogy van ilyen, elég sokszor alakul így.
Nem mindenki tud hetekig távol maradni a rokonságtól, és ez a gyakorlatban rögtön ki is derül, telefonon nem lehet mindent elintézni külföldről. Persze van hetelős meló is, azt is meg lehet próbálni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!