Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Mi az a top 3 közlekedési...

Mi az a top 3 közlekedési probléma, amit kiemelnél? Milyen megoldásokat tudnál rá mondani?

Figyelt kérdés
Érdekel a téma,és kinek mi a véleménye.
2018. márc. 1. 21:19
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
30%
Traffipax, sebesseghatarok, mas kozlekedok.
2018. márc. 1. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
9%

-Minősíthetetlen utak

Normális minőségű utakat kéne csinálni. A pénzt és az anyagot nem kéne ellopni és az utat nem a jóvanazúgy mentalitással kéne csinálni.


-Összehangolatlan közlekedési lámpák

Össze kéne őket hangolni...


-Indokolatlan Tötymörgők

Nincs rá megoldás

2018. márc. 1. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:

Nem teljesen közlekedési problémák, azokkal nincs nagy bajom, de én ezeken változtatnék:



1. Szigorítani kéne a jogosítványt megelőző alkalmassági vizsgálatot, és 50 év felett évente egyszer kötelezővé tenném állami pénzből. Egy kis páv rész is lenne benne, hogy fejben is rendben van-e az ember.


2. Amikor csinálod a jogosítványt, a képzésnek legyen része egy pár órás vezetéstechnikai tréning is. Csak az alapok. Mit kell tenni, ha esetleg megcsúszik az autó, meg ilyenek.


3. Műszaki vizsgaállomásokat sűrűbben ellenőrizni, hogy ne lehessen +5 ezerért akármilyen roncsra műszakit rakni. Ezzel párhuzamosan a TÜV papír legyen elég bármilyen módosításhoz az autón, egy nem azonos méretű felniért meg ilyen apró szrságokért ne büntessenek könyörgöm mikor a szétrohadó csotrogányok meg vígan friss műszakival rohangálnak.

2018. márc. 1. 22:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

1. A Budapest, XIV. ker. Thököly út forgalomtechnikai kialakítása: a közepén vezetett buszsávhoz járda szigeten lévő megállok tartozzanak.

2. Az 1-es villamos hektikus követése a különböző járműtípusok miatt

3. M3 metrópótló külön sáv biztosítása reggel kifelé az Ároád hídtól

2018. márc. 1. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A jó édes ***** válasza:
18%

-Túl sok energia vész el a közlekedési rendszerekben holt tömegek és optimalizáció hiánya miatt. Amíg emberek hozzák a döntéseket, addig ez valószínűleg nem is változik. Az önvezető járművek a legtöbb területen (főleg közúton) ugyan utópisztikusnak tűnnek jelenleg, de Ázsiában a városi közlekedést nagy költségvetésű közlekedési központokból vezérlik, ahol bármelyik pillanatban forgalomtechnikai eszközökkel is be tudnak avatkozni a dugók, közlekedési akadályok elkerülése érdekében. Ez lenne a helyes Európában is.


-Olaj függőség. Mindenki tudja, hogy előbb-utóbb úgyis le kell váltani, csak jelenleg senkinek nem érdeke. Az olajcégeknek nyilván abból van a legnagyobb bevétel ha náluk tankolsz, az állam a jövedéki adóban érdekelt, a közúti járműgyártók pedig szeretnék megtartani a technológiai előnyüket, mert a belsőégésű motoron kívül mára már gyakorlatilag minden alkatrész gyártását és fejlesztését kiszervezték (ha holnaptól csak elektromos járgányt lehetne árulni, egy porszívó gyártó is simán lenyomná az európai autóipari mamutokat a tapasztalatával). Cseberből vederbe, de az atomenergia és vasút közös fejlesztése némileg csökkenthetné ezt a függőséget.


-Az autózás és autógyártók túlságosan a hétköznapok részei lettek. Túlértékelik az emberek a fontosságukat és gazdaságban betöltött szerepüket. Ha azt mondod egy kisiskolásnak, hogy soroljon fel 10 autómárkát, felsorol 50-et is. Ha golyóstoll-, élelmiszer- vagy szoftvergyártót kéne felsorolnia, már 2-3 után megakadna. S sajnos ez az egyensúlytalanság jól láthatóan minden életszakaszt végig kísér: a pályakezdők előbb akarnak saját autót, mint saját lakást, gyermekáldáskor is a legfontosabb családi autót venni, a "mid-life crisis" jelenségét sportautóval próbálják enyhíteni, s még a nyugdíjas éveket is autóvásárlással kezdik. Ez olyan probléma, amin csak az emberek értékrendjének kikalapálásával lehetne változtatni - ha a XXI. század nem tud tudatos fogyasztókat kinevelni, akkor a konzervatívabb társadalomképek felé kell fordulni.

2018. márc. 1. 23:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:

Türelmetlenség, gyorshajtás, ínhüvely-gyulladás.

Megoldás: nem feltétlen kellene gyors, nagyon gyors autókat gyártani, ha eleve meg van szabva mindenhol a sebességhatárok, amik közel sem a 160 körül vannak.

Az index használata végett írtam a fenti betegséget, amit előszeretettel nem szeretnek használni sokan. De ide tartozhat még a bizt. öv használata-, vagy az alkesz nélküli vezetés fontossága is (beépített helyzetfelismerős szonda az autóba).

2018. márc. 2. 06:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:

Utolsó: a német autobahnon van sok szakasz ahol nincs sebességkorlátozás. Úgyhogy ott ki lehet használni.


Na meg nem csak azért kell a nagy teljesítmény hogy gyorsan menj, egy 200 lovas autóval biztonságosabb előzni mint egy 60 lovassal.. Na meg balesetmegelőzési manővereket is könnyebb egy olyan autóval elvégezni.

2018. márc. 2. 08:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
56%

1.

Budapest tömegközlekedése valahogy irtó lassú, főleg a villamosok, amikkel a szomszéd kerületbe átérni 40 perc illetve a HÉV-ek, amik pedig valamilyen szinten elővárosi vasutak is.

A villamosok mindenhol mehessenek _legalább_ 50-nel, ne kelljen a megállókban következő szabad jelzésre várni, hanem még az ADOTT szabad jelzésen átérjenek. Az utasok is kellenének ehhez, indításjelzés után ne feszegess ajtót!!! HÉV menjen 70-80-nal, ahol sokat megy két megállóhely között, ott 100-120-szal.

Hozzák be a csepeli és a ráckevei HÉV-eket!


2.

Egyre szélesebb körű a szélsőséges autóellenesség. Hadd autózhasson mindenki, ha kirándul családdal, barátokkal, ha nagybevásárol, ha cipel vagy ha negyede annyi az út autóval, mint tömegközlekedéssel.

Bővíteni kellene a parkolóhelyeket pl. mélygarázsokat építsenek minden új épülethez! Szerintem amúgy nem vészes a forgalom nagysága (elég nagy út mellett lakom....) és a légszennyezettség (legalábbis a többi, egészségre ártalmas tényező mellett ill. máshol, más típusú légszennyezettséghez képest - pl falvak - elavult lakossági fűtés). Lehet, hogy a lámpaprogram itt is segítene amúgy.


3.

A többi közlekedő.... de erre nincs megoldás.

Mit is rakjak ide...

Kerékpáros közlekedés.

Még több bringaút, bringasáv, még több olyan kerékpártároló, amihez kényelmesen lehet rögzíteni a bicajt.

A cégeknél (használható) zuhanyzási lehetőség.

A bringázás gyors alternatíva, a tömegközlekedésnél számos esetben gyorsabb és megvan vele a szükséges sportadag is.



Nem akarok Budapest-központú lenni, de mégse tudok az agglomerációról, megyeszékhelyekről, külföldről írni, mert itt lakom, innen van tapasztalatom.

2018. márc. 2. 11:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat!:)
2018. márc. 2. 18:56
 10/11 anonim ***** válasza:

1. Útminőség (nincsenek szavak a magyar utak állapotára, ezek közül főként az M1-es az, ami felb*sz)

2. Agresszív vezetés (MGIF szindróma, mezei pofátlanság, stb.), a közlekedési kultúra szinte teljes hiánya

3. Figyelmetlenség (néha azt hiszema visszapillantó és az index csak dísznek van a legtöbb kocsiban)

2018. márc. 2. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!