Ebben a melegben melyiket választanátok a kettő közül?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Sosem motorozom rövidnadrágban....
Mercedes nincs?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Táv és egyebek?
Bár mindentől függetlenül a motort. Bár utálok utasként motorozni.
Ha nem utasként, akkor pláne a motor. Ültem motoron tizensok órát kánikulában is, egész napos esőben is, különleges élmény vasúti átjárónál dekkolni 40 fokban zárt sisakban és fekete motoros ruhában :D Százszor inkább, mint egy klimatizált autó, ha engem kérdezel, de nem vagyunk egyformák. Amúgy nem bírom a hőséget, mostanában ki se megyek a házból. De a menetszél csak igazán forróságban nem hűt, motorozni viszont akkor se rossz. Fagyban nem szeretek, lefagyok a motorról, de máskor...
Évek óta nem motoroztam (nincs rá pénz, semennyi) s utasként is vagy egy éve? A pokolba is szívesen mennék utasként is, csak motor legyen alattam.
Azért többórás távnál fájdalmas lenne, elszoktam a hátsó ülések gyötrelmeitől, de alatta nem kérdés, hogy motor, csak persze olyan legyen a vezető, akiben megbízom és szolidan vezet.
Nem megfelelő vezető esetén tehát autó, extrém hosszú távnál is, mert tényleg nem bírom ki, de amúgy, amíg bírom, motor.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Végülis nem mindentől függetlenül, de az elején még nem gondolkodtam annyit, a végére megérkeztek a gondolatok.
Bocs, kissé ellentmondtam magamnak.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ami a hőérzetet illeti, a klíma nélküli kocsi sokkal jobb, mint a motor beöltözve, tapasztalat. Szinte semmi ruhában ma is volt menetszél, pedig lassan is mentünk, az ablakok persze letekerve.
Amúgy még egy kiegészítés, hogy extrém apró távra is az autót választanám. 5 perc motorozásért nem ragasztom magamra a motorosruhámat (azonnal beleizzadok, pedig nem vagyok izzadós s alig lehet leszedni), nem éri meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!