Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Sokan miért vannak az autóalap...

Sokan miért vannak az autóalapú közlekedés ellen, amikor a versenyszférában a magasabb pozíciókhoz is autó jár?

Figyelt kérdés

Én gyakorlatilag a főnök helyetteseként dolgozom, eltudom látni a feladatait, amiket ő.Viszont ő mégis fontosabb ember, hiszen fontos döntéseket kell meghoznia.


Tehát, minél fontosabb pozícióban van az ember, annál inkább szüksége lesz arra, hogy minél mobilabb, minél rugalmasabb legyen.

Egy középvezetőnél meg elvárás.


Viszont, van sok nem menedzseri pozíció, ami szintén rugalmasságot követel meg.Ilyen például az enyém is.

Amikor szabin van a főnök, vagy kiküldetésen van, nekem kell őt helyettesíteni.Ugyanolyan rugalmasnak kell lennem.

Értelemszerűen ezt megoldani csak autóval lehetséges.Pedig nem a tengerentúlról járok dolgozni, viszont a tömegközlekedés nem tud és nem is fog tudni soha olyan mértékű rugalmasságot biztosítani, mint egy autó.


Volt már, amikor bementem reggel 9-re dolgozni és hazaértem 10-re.Korán kelni nem szeretek.A tömegközlekedésben ez is probléma, hogy csúcsidőben sűrűn jár, de azután már csak 1-1 járat van.



Ezért nem értem,hogy sokan miért akarják, hogy mindenki tömegközlekedést használjon.

Az emberek nem csak kényelemből autóznak,abból is igen,de a munkahelyük megköveteli azt a flexibilitást, ami csak autóval megvalósítható.


Amikor egyetemre jártam, megtudtam volna őrülni attól, hogy órák után nem tudok egyből hazamenni, mert várni kell a járatra.Nagymértékben befolyásolta, negatívan az időgazdálkodásomat.



2017. jan. 13. 19:41
 1/8 anonim ***** válasza:

Ha reggel 9-tól este 10-ig dolgozol akkor te nem rugalmas vagy, hanem hülye.

Nyilván nem opció mindenkinek a tömegközlekedés, de Pesten a legtöbb autóval járó embernek az lenne. Még sokszor gyorsabb is. Csak kicsit kényelmetlenebb.

2017. jan. 13. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:

1#


"Ha reggel 9-tól este 10-ig dolgozol akkor te nem rugalmas vagy, hanem hülye. "


Próbáltad már a saját feladataidat ellátni ami amúgy sem kevés úgy, hogy közben a menedzserét is el kell, ami szintén baromi sok és baromi nagy felelősség?

Szerintem nem.

A fizetésem viszont, annyira nem marad le a menedzserétől.


Mondjuk, én agglomerációból járok be Budapestre.Nem a belvárosban lakom.

2017. jan. 13. 20:01
 3/8 Donald J. Trump ***** válasza:

A helikopter pedig még rugalmasabb, mégsem normális, hogy az emberek helikopterrel járkáljanak dolgozni - gondolom a te cégednél sem.

Különben miből gondolod, hogy azért kapsz autót, mert fontos volna a flexibilitásod? A legtöbb ilyen menedzseri pozíció mellé általában ösztönzésül és a dolgozók megtartása érdekében (presztízs) adja a munkáltató a kocsit. De ha megindul 400 vagy esetleg 500 fölé az üzemanyagár lehet, hogy vissza fognak venni ebből a nagy jólétből és akkor majd csak a főnöködnek meg a terepi operatív feladatokat ellátóknak jár majd a járgány.

2017. jan. 13. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
81%

Miskolcon lakom születésem óta, motort használok egészen addig míg engedi az idő ez kb Márciustól-December elejéig. Onnantól amikor havazik de nem fagy, jön a quad, és ha csúsznak az utak, akkor járok 1-2 hónapot villamossal vagy busszal, a busz a háztól 3 percre van, és a melóban tesz le átszállás nélkül.


Jelen esetben felesleges az autó mert mindent megtudok közelíteni, lámpáknál elsőként indulok motorral, olyat hogy dugó nem is ismerek.

Nyaralni nem járunk autóval, ha van éppen barátnő, vele tisztázom a helyzetet, ha hajlandó velem ilyen módon közlekedni akkor jöhet, szerencsére még senki nem mondta hogy hanyagolná.

Akkortól kéne autó nekem ha családos lenni min 2 gyerekkel, hogy lássanak is valamit az országból/világból de így most felesleges, többnyire otthon nem tudnám a jelentős javításokat elvégezni hozzáértés hiányában, de a mostani két járművemet is magam tartom karban, egyedül szelephézagra kell vinni a motort szerelőhöz, meg gumicserére.

2017. jan. 13. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%

Egyrészt te a felső x%-hoz tartozol a leírásod alapján, de az átlag ember kellene hogy tömegközlekedjen, erre itthon az utolsó tv-szerelő is koptatja még a ladáját.

Másrészt a "sokan vannak az autóalapú közlekedés ellen, amikor a versenyszférában a magasabb pozíciókhoz is autó jár" részt te miért tartod összefüggenek. Ha van is kapcsolat akkor az utóbbi az okozat es nem érv...

2017. jan. 13. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
80%

Akármennyire is kényelmes és célszerű az autó, egyszerűen nem elegendőek a Föld erőforrásai ahhoz, hogy mindenki külön-külön négyméteres, másfél tonnás acélbódéban vitesse magát, mer' ő baromi fontos ember és rugalmasnak kell lennie. Képtelenség. Főleg úgy, hogy a nagyvárosokban ezt pár száz négyzetkilométeren sok millió ember próbálná egyszerre megoldani.

Van, aki nem tudja nélkülözni az autót, de képtelenség, hogy mindenki csak és kizárólag autóval tudjon közlekedni. Csak ilyenkor jön a kényelem: minden autós úgy van vele, hogy ő, csak ő és pont ő nem tudja letenni az autót, tegye le valaki más, aki megteheti, mert nem olyan fontos és/vagy sürgős a dolga, mint neki.

2017. jan. 13. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
100%
Értem a kérdésed, csak éppen összefüggés nincs benne. Mi köze a menedzsereknek az autó ellenesekhez?
2017. jan. 13. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
100%

Én sem értem az összefüggést. Azt értem, hogy a versenyszférában a magasabb pozíciókhoz adnak szolgálati kocsit (bár ez is erodálódni kezdett), de ez szerintem alig-alig befolyásolja azt, hogy a társadalomban ki milyen nézeteket vall a tömegközlekedés vs autózás témakörben, hiszen a népesség nagyon kis százaléka tölt be vezetői pozíciót. Az pedig nyilvánvaló, hogy a közlekedési rendszereket a többség igényei szerint célszerű kalibrálni.


Egyébként személyes példaként én pont azt látom, hogy sokszor a külföldről idehozott menedzserek is nagyon jól elvannak kocsi nélkül, de ha autóznak is a család körüli teendők miatt, akkor sem igénylik, hogy a cég fizesse nekik a kocsi költségeit. Legfeljebb a parkolóhelyek kiosztásánál vannak előnyben a felsőmenedzsment tagjai.

2017. jan. 14. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!