Ennek a fékezési/gázadási technikának mi az értelme?
Bal láb a kuplungon, jobb láb a féken majd amikor lenyomja a féket hirtelen egy kicsit megnyomja a gázpedált is.
Fékezéskor leesik a fordulat és ugye közben vissza is vált egy-kettőt. Azért lép egy pillanatra a gázra, hogy optimális (verseny tempó, szóval magas az az optimális) fordulatszámon legyen a motor a kiválasztott sebességfokozathoz.
Ha nem pörgetné meg a motort, akkor egy pillanatra elég erős motorfék hatása lenne, amitől elszállhatna a kanyarban.
Az egy szimulátor, b*szod!! :O :O
Amúgy képzeld el, milyen, mikor az utcai akármilyen autóban is hirtelen lekapod a lábad a kuplungról. A nagy motorfék hatástól bevered a fejed a kormányba. És a technikának is nagyon rosszat tesz. Ellenben ha adsz egy gázfröccsöt, akkor szép sima lesz a váltás, feltéve, ha jól csinálod. Ki lehet próbálni utcai autón is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!