Van valami telekocsi nevu. Biztos eleg szukos a hely azokban de egy probat meger.
2016. szept. 21. 18:49
Hasznos számodra ez a válasz?
2/21 anonim válasza:
Nem tiltotta be senki, a cég maga döntött úgy, hogy inkább nem szeretne Magyarországon adót fizetni és kalap kabát. Egyébként nem világos, hogy mire akarsz alternatívát, mert az Uber működési formája konkrétan a taxizás volt, holott ride-sharingnek kellett volna lennie. Előbbi arról szól, hogy egy ember figyeli, hogy ki akar éppen utazni és elviszi őt A-ból B-be, a másik pedig arról, hogy valaki éppen megy A-ból B-be és ha már úgyis úton van, akkor elvisz másokat is. Mivel szűk a határmesgye sokan trükköznek azzal, hogy a foglalkozásszerű taxizást ride-sharingnek álcázzák (á la Uber). Viszont mindkettőre (mind a taxizásra, mind a ride sharingre) találsz millió+1 alternatívát, akár webes, akár telefonos, akár okostelefonos alkalmazás formájában, hiszen az csak egy frontend, de az "app" nem fog elvinni sehova.
2016. szept. 21. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
3/21 anonim válasza:
2:# Védjed csak a taxisokat, biztos te is az vagy.
2016. szept. 21. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?
4/21 anonim válasza:
Még annyit tennék hozzá, hogy a ride-sharing inkább városok közötti vagy külföldi utaknál életképes, a taxizás meg városi kiváltság - az Uber is kizárólag csak Budapesten és az agglomerációban volt elérhető, tehát neked taxira csak taxi lesz alternatíva.
2016. szept. 21. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
5/21 anonim válasza:
#3: Én nem védek senkit, csupán kijelentettem, hogy az Uber egy taxiszolgáltatás. Ha te utálod a taxisokat (szíved joga), akkor az Ubereseket is utálod.
2016. szept. 21. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
6/21 anonim válasza:
Nem, az ubereseket nem utálom.
2016. szept. 21. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
7/21 anonim válasza:
# 2
Maradjun annyiban inkább, hogy a kormány annyira bef0sott a taxis maffiától, hogy úgy változtatták meg a jogszabályi környezetet, hogy az ellehetetlenítette az ÜBER és minden hasonló kezdeményezés működését. Pl. kötelezővé tették volna az ÜBERnek a telefonos ügyfélszolgálatot (WTF? Minek?).
Az ég világon semmi köze nincs ennek az adózáshoz. Ha az adózás szúrta volna bárkinek a szemét akkor a NAV rommá ellenőrzi őket - még sem tette. Halkan jegyzem meg adózásról papolni úgy, hogy a taxisok a világ legnagyobb adócsalói külön komikus.
2016. szept. 21. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
8/21 anonim válasza:
Ez nem a papolásról szól, sőt azt is elhiszem, hogy a taxisok adót csalnak - biztos így van. De az is tény, hogy az Ubernek Magyarország csak n+1 ország, ahol van olcsó munkaerő meg kereslet és ő ebből növelheti a bevételeit meg sziper-szuper technológiai fejlesztéseket támogathat otthon az USA-ban (teljesen logikus, én is ezt tettem volna). Az viszont az első pillanattól kezdve világos volt mindenki számára, hogy ő itt nem akar semmit befektetni - ha akart volna, nyílván megtette volna, egy ekkora óriáscég nem rokkan bele telefonos ügyfélszolgálatba meg hogy a sofőröknek kipengeti a sárga-fóliázást meg a fuvarozó licencet. Más kérdés, hogy a startupoktól mindenki folyamatos és nagyarányú növekedést vár el, az ő üzleti sikerük alapja, hogy csak minimális kiadás van, de egyre több bevétel. Ha ezzel mondjuk csak pár %-os növekedés jön össze vagy egy évig stagnálnak, mindjárt csökken a befektetői bizalom és mennek másik startuphoz. Ehhez képest egy hagyományos gazdasági társaságnál évek vagy akár évtizedek alatt építik fel a piacon a stabil ekzisztenciát. Teljesen más a sikerhez szükséges szemlélet a két finanszírozási formánál - nem véletlenül csődöl be annyi startup (taxis is volt vagy többszáz, az Uber meg még pár másik volt, amik megmaradtak és hírnévre tettek szert). Míg ha valaki alapít egy hagyományos fuvarozó vállalkozást és lassan, de biztosan építkezik a bevételekből, jóval nagyobb az esélye, hogy x év után is ugyanúgy képes lesz működni.
2016. szept. 21. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
9/21 anonim válasza:
Ti meg csak nyaljatok az UBERnek, mintha az egy fokkal jobb lenne, mint a taxi. UBERes autóba soha be nem ültem volna.
2016. szept. 21. 19:46
Hasznos számodra ez a válasz?
10/21 anonim válasza:
# 8/
Na most akkor most mi is a mondandód? Adót CSALT az über? Nem. Soha nem szegett meg egy magyar törvényt sem. Jobb szolgáltatást nyújtott olcsóbban, mint a taxisok? Igen, erről az emberek egyértelműen kifejtették már a véleményüket. Miért tiltották be őket? Mert a taxisok addig lobbiztak. Ennyi, semmi több.
9-es
Miért is? Van rá bármilyen épkézláb magyarázatod, hogy miért nem ültél volna be soha egy uberes kocsiba?
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!