KAMIONOSOK! WABERER'S - nél dolgozik valaki? A többi lent!
Ha munka nélküli vagy akkor bármi jobb attól. De te egyelőre nem nagyon számolhatsz mással csak azzal hogy betanitanak, levizsgázol és alá irsz bizonyos időt. Gyakorlatod van-e? Mig abba is bele jössz az se kevés idő. Addig ott te egy kezdő alsókenő leszel. Mert nem minden arról szól hogy te neked csak úgy fizessenek. Előbb azt kérdezd meg hogy mit kell dolgozni, mennyit kell teljesitened. A fizetés majd azután jön, vagy jöhet csak. Mert azt tudni kell hogy először tenni kell az asztalra, majd csak aztán lehet onnan levenni.
Amúgy hidd el nagyon kemény meló. Meg az állandó távollét mindentől, mindenkitől. Se család, se haver senki nincs. Aztán ha egy évet kibirsz úgy hogy nincs nagyon sok levonásod akkor össze teheted a két kezed. Mert az nagyon hamar össze jön hogy hibát követ el az ember. Elég ha egy gumit neki húzol az útpadkának, máris 100000 feletti a levonás. Piszok nagy elszántság, oda adás, kedv kell hozzá. De kezdőnek talán ez a cég a legjobb mert meghitelezik a tanulásod , tanittatásod. Amit majd kikell fizetned részletekbe. Szóval úgy menj oda , ha tudod majd csinálni akkor lehet soha nem szállsz ki belőle.
Más cégnél vagyok:
Előfordul hogy elfelejtenek valamit kifizetni de ha szólsz, akkor pattintják is a számládra a hiányzó összeget.
A verdák fele hulladék. Ha van értelme küldenek szerelőt, ha nincs akkor eladják ahol lerobbant.
Kevés vezetés: 0-100km/nap (ritkán van nemzetközi út is).
Munkaidő: 10-18óra (előfordul hogy 2 nap összeér, eltoljuk az órákat egyel hogy ne legyen egyben 40).
A pörgés változó, van mikor matyizhatsz és unalmadban aludhatsz, van hogy nincs időd de 30 óra után úgyis kidőlsz 2-3 órára.
Nagyrészt belföldi meló, ha belefér az idődbe akkor otthon alszok a kényelmes ágyikódban, ha nincs akkor max hazaugrasz zuhanyozni, fogatmosni vagy alszol a kocsidban picit.
Fizu: nyugisabb időkben havi kb 2500 font, ha sok az óra akkor akár 4000+ font, de ebből vállalkozóként adózni kell.
"Ráadásul nem is sz*rokra, hanem DAF-ok"
Itt a kettő üti egymást :D
A többit már kb leírták.
a DAF xar lenne? Lol... a legjobb amit vezetni lehet ... Volvo? pfff hagyjuk már :D Középen mi az a kis kesztyűtartó he? És az a jó kis ágy ? Mintha egy betonkeverőben aludtál volna... A MAN se jobb, idióta konzolelhelyezések, kilógó hűtő = sokkal kisebb mozgástér, lusta váltó, gyenge motor...
Az összes hétköznapi kamion lomha, 500 fölé nem nagyon mennek itthon a cégek, és 500 alatt meg egyik kamion se fürge. De még a 730-as Scania se szalad fel 24 tonnával az emelkedőn 90-el.
Én a Wábinál vagyok, de nyugalom, nem a wábival vannak a gondok, hanem a franchise-okkal. Hozzá nem értő balfaxot dirigálnak. Inkább a napidíjasokhoz menj (ha tudsz), ezek az üzemanyagos hülyeségek kész röhejek. Az autók hellyel közzel rendben vannak, de én ebben a 2-3 évente cserélésben nem vagyok biztos, mert némely autók olyan állapotban vannak mintha már 10 éve hajtanák őket mindenféle igénytelen xarfaszú csövesek. Hugyszagú némelyik, ragad a kosztól, zsíros minden mert a hülyék bent főznek, a koszos szar végzárókat felbaxák a felső ágyra vagy az alsóra esetleg az ülésre, nincsenek dobozok a pótkocsikon így minden rámpás rakodásnál mehet a kipakolás a rámpa mellé stb...
De viszont a fuvarok jók, 800-1000 km az átlag fuvar, ritka a több felrakós több lerakós. Ha nem a kamionozásból akarsz meggazdagodni (magyarán még eszednél vagy) akkor jó munkahely ez, mert nyugis, és hidd el, nem csak a kezdők vannak itt, sőt, én alig találkozok kezdővel, mind tapasztalt sofőr szinte és mégis itt vannak és szeretik
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!