Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » KAMIONOSOK! WABERER'S - nél...

KAMIONOSOK! WABERER'S - nél dolgozik valaki? A többi lent!

Figyelt kérdés
Egy ideje foglalkoztat a gondolat,hogy kamion sofőr legyek. Főleg most,hogy munkanélküli vagyok! B, C, kat jogsi és PÁV III, PÁV II VAN , GKI-m és digi kártyám nincs! Érdemes oda jelentkezni tanfolyamra (lásd. honlap)???? Néztem a Waberer's honlapját , de abból túl sok infót nem lehet leszűrni! Tehát a következő kérdéseim lennének a Céggel és a fizuval kapcsolatban (mind a kezdő sofőrökhöz és a régiekhez is!!!) : 1, Mennyire megbízható cég? (Értem ezalatt, hogy pontosan számolnak-e el, időben fizetik a munkabért, vagy a nyakukra kell járni miatta???!) 2, Milyen állapotban vannak a járművek, és ha a kocsi lerobban az úton küldenek szerelőt,vagy oldd meg ahogy tudod??? 3, A sofőrnek kell pakolni??? 4, Mennyit lehet keresni havonta ? Pl.: Mennyi az alap bér? (Nincs a honlapon!!!)5, Kezdőként mennyi belföldön és mennyi külföldön??? Átlag bruttó,és nettó összegeket is írjatok légyszi!!!! Esetleg a pozitív és a negatív tapasztalatokat is leírhatnátok!!! Más cégnél dolgozó sofőrök is írhatnak, náluk mi a helyzet? A válaszokat előre is köszönöm: Zoltán.

#kamionos #KAMION SOFŐRÖK
2016. szept. 17. 13:55
 1/9 anonim ***** válasza:

Ha munka nélküli vagy akkor bármi jobb attól. De te egyelőre nem nagyon számolhatsz mással csak azzal hogy betanitanak, levizsgázol és alá irsz bizonyos időt. Gyakorlatod van-e? Mig abba is bele jössz az se kevés idő. Addig ott te egy kezdő alsókenő leszel. Mert nem minden arról szól hogy te neked csak úgy fizessenek. Előbb azt kérdezd meg hogy mit kell dolgozni, mennyit kell teljesitened. A fizetés majd azután jön, vagy jöhet csak. Mert azt tudni kell hogy először tenni kell az asztalra, majd csak aztán lehet onnan levenni.

Amúgy hidd el nagyon kemény meló. Meg az állandó távollét mindentől, mindenkitől. Se család, se haver senki nincs. Aztán ha egy évet kibirsz úgy hogy nincs nagyon sok levonásod akkor össze teheted a két kezed. Mert az nagyon hamar össze jön hogy hibát követ el az ember. Elég ha egy gumit neki húzol az útpadkának, máris 100000 feletti a levonás. Piszok nagy elszántság, oda adás, kedv kell hozzá. De kezdőnek talán ez a cég a legjobb mert meghitelezik a tanulásod , tanittatásod. Amit majd kikell fizetned részletekbe. Szóval úgy menj oda , ha tudod majd csinálni akkor lehet soha nem szállsz ki belőle.

2016. szept. 17. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 Beviz Elek ***** válasza:

Más cégnél vagyok:


Előfordul hogy elfelejtenek valamit kifizetni de ha szólsz, akkor pattintják is a számládra a hiányzó összeget.

A verdák fele hulladék. Ha van értelme küldenek szerelőt, ha nincs akkor eladják ahol lerobbant.

Kevés vezetés: 0-100km/nap (ritkán van nemzetközi út is).

Munkaidő: 10-18óra (előfordul hogy 2 nap összeér, eltoljuk az órákat egyel hogy ne legyen egyben 40).

A pörgés változó, van mikor matyizhatsz és unalmadban aludhatsz, van hogy nincs időd de 30 óra után úgyis kidőlsz 2-3 órára.

Nagyrészt belföldi meló, ha belefér az idődbe akkor otthon alszok a kényelmes ágyikódban, ha nincs akkor max hazaugrasz zuhanyozni, fogatmosni vagy alszol a kocsidban picit.

Fizu: nyugisabb időkben havi kb 2500 font, ha sok az óra akkor akár 4000+ font, de ebből vállalkozóként adózni kell.

2016. szept. 17. 14:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Nem vagyok a Waberersnél, de annyit tudok, hogy a kamionok nagyon rendben vannak, mert 3 évente cserélik őket. Ráadásul nem is sz*rokra, hanem DAF-ok, meg 500 lovas új Volvók vannak náluk mostanában. Szinte egész Európában vannak telephelyeik, egy defektet lehet hogy magadban kell megoldj, de komolyabb problémánál mennek utánnad. Pakolni azt kell sajnos minden sofőrnek, már aki ponyvással jár, és nem fix árut visz mindig, amit targoncával pakolnak. Ez sajnos minden cégnél így van.
2016. szept. 17. 15:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Sok helyen már a defekttel se kell bajlódni ha van szerződés szervizzel, a kocsik egyben vannak, kezdő régi fizu egységes már, kb 100 nettó az alap es 53 EUR naponta kivéve vasárnap az 15 EUR, attól függ 3/1 vagy 4/1 de átlag 450 megvan nettóban ( a napidíj adómentes ) rakodni ha nem neked kell akkor is kell spanizni ponyvázni főleg esőben rosszabb sztem mint bebékázni 32 raklapot, de van ahol berakja a targoncás, nemzetközibe kevesebbet kell mint belföldön, kötni se kell ha certifikátos a pót Xl vagy Xxl, fizu mindig van időben csak járni kell Európát egy magad hetekig
2016. szept. 17. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

"Ráadásul nem is sz*rokra, hanem DAF-ok"

Itt a kettő üti egymást :D


A többit már kb leírták.

2016. szept. 18. 01:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
4-es vagyok, 5-ős válasza kimaradt, hát igen nem hiába hívjuk holland ifának 😀 Lassú kényelmetlen ormótlan, nem jo vezetni, de van aki szereti, én Volvo párti vagyok
2016. szept. 18. 08:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Na jó, lehet hogy a DAF nem a legjobb, de azt mondják hogy az egyik legélhetőbb fülkéje van (tágas, ergonómia, stb). Aztán nem tudom, mert DAF-al soha nem mentem igazából.
2016. szept. 18. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

a DAF xar lenne? Lol... a legjobb amit vezetni lehet ... Volvo? pfff hagyjuk már :D Középen mi az a kis kesztyűtartó he? És az a jó kis ágy ? Mintha egy betonkeverőben aludtál volna... A MAN se jobb, idióta konzolelhelyezések, kilógó hűtő = sokkal kisebb mozgástér, lusta váltó, gyenge motor...


Az összes hétköznapi kamion lomha, 500 fölé nem nagyon mennek itthon a cégek, és 500 alatt meg egyik kamion se fürge. De még a 730-as Scania se szalad fel 24 tonnával az emelkedőn 90-el.



Én a Wábinál vagyok, de nyugalom, nem a wábival vannak a gondok, hanem a franchise-okkal. Hozzá nem értő balfaxot dirigálnak. Inkább a napidíjasokhoz menj (ha tudsz), ezek az üzemanyagos hülyeségek kész röhejek. Az autók hellyel közzel rendben vannak, de én ebben a 2-3 évente cserélésben nem vagyok biztos, mert némely autók olyan állapotban vannak mintha már 10 éve hajtanák őket mindenféle igénytelen xarfaszú csövesek. Hugyszagú némelyik, ragad a kosztól, zsíros minden mert a hülyék bent főznek, a koszos szar végzárókat felbaxák a felső ágyra vagy az alsóra esetleg az ülésre, nincsenek dobozok a pótkocsikon így minden rámpás rakodásnál mehet a kipakolás a rámpa mellé stb...


De viszont a fuvarok jók, 800-1000 km az átlag fuvar, ritka a több felrakós több lerakós. Ha nem a kamionozásból akarsz meggazdagodni (magyarán még eszednél vagy) akkor jó munkahely ez, mert nyugis, és hidd el, nem csak a kezdők vannak itt, sőt, én alig találkozok kezdővel, mind tapasztalt sofőr szinte és mégis itt vannak és szeretik

2016. szept. 18. 12:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Lógtok nekem 55.000ft tal heló! Remélem hamar becsődöltök és a kamionosoknak akik ott dolgoznak elfognak menni!
2017. júl. 15. 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!