Szerintetek is túl sok a napi 1,5-1,5 óra ingázás?
A tesóm egy számítástechnikai szervizben/ üzletben sofőr, egész nap az országot járja. A munkahelye és a lakása közt a távolság 17 km, ( Budapesten belül) ez napi 34 Km - a munkaidejében pedig Soprontól Záhonyig jár, keresztül kasul az országban. Napi átlaga 400 - 450 Km-t vezet le, de volt már hogy 600 Km.-hez közelített az aznapi teljesítménye.
Én, még gépkocsizó járőr koromban, évekig vezettem a budapesti forgalomban a 12 órás szolgálat alatt 130-150 Km-eket, de volt hogy a 200-hoz közelített a szolgálat végére,és ennek átlag a fele megkülönböztető jelzéssel!
Úgyhogy napi 160 km az lótúró.
Az egyetlen kérdés az , hogy anyagilag megéri-e, mert azért ez ha csak egy átlagos, 21 munkanapos hónappal számolunk, akkor is 3360 Km, ami egy jónak mondható, 6 L/100 Km-es vegyes fogyasztással is több mint 200 liter üzemanyag!
A párom évekig járt 70 km-re 12 órás műszakba, motorral, mondjuk szinte végig autópályán. Jól bírta, télen azért kihagyott pár hetet, motorral azért más. Ő speciel szerette a bejárást s volt, amikor az volt a fénypont a napjában.
Emberfüggő, no meg közlekedésfüggő is, mennyire bírja az ember. Városi forgalomban fárasztóbb, jobban kell figyelni, nem csak menni az üres autópályán hajnalban, amit a párom tett (bár az más nehézségeket okoz, de vannak technikák, amikkel érdekesebb az autópálya is és a fogyasztásnak is jobb, mint az egyenletes sebességgel haladás).
Nekem sok lenne. Még gyalog is az volt a napi 3 óra, pedig ott szinte sosem kell koncentrálni a forgalomra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!