Mikor lép életbe a NFM-nek az a terve, hogy a C ( és talán D) kategóriás jogsi (k) nál lecsökkentik a megszerezhetőségnek a korhatárát?





ez még csak tervben volt, de komolyan elszégyellném magam, ha az ország ezt megengedné, hogy 18 éves kis xarosok vezetgessenek buszokat 100 emberrel a fedélzeten, meg teherautókat 20 tonnával... Azért lássuk be hogy egy mai 18 éves sehol sincs értelmileg egy régi 18 éveshez képest, mivel ma már eltolódott minden és nem csak az időjárás.
Nem mellesleg szerintem ez csak egy bosszúcsapás akar lenni a mai sofőröknek, akik fikáznak minden munkahelyet, és mindig csak a jobbért mennek. Régen ugye örült a paraszt ha felvették valahova, esetleg a hungarocamionhoz, akkor arany élete volt. Ma meg úgy vándorolunk cégről cégre mint a qrvák, persze nem csak a mi hibánk de meg lehet kérdezni hogy mit akarnak a mai sofőrök, több pénzt vagy nyugodt körülmények közötti céget.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!