Ebéd és ételszállítókat akik áruszállítás miatt parkolnak, miért büntetik meg Bp-en a parkolóőrök? Milyen megoldás van erre?
menj el parkolóőrnek, mondjuk egy belső kerületbe...az első munkanap reggeli eligazításán pontosan megtudod hogy is működik ez a nemzeti sport.. gyomor, és nagy elszántság kell hozzá..
mit lehet tenni? semmit.
Fővárosi parkolóőrnél alávalóbb féreglény kevés van az igaz..Sajnos megoldás nincs, a rendszer a gátlástalan behajtásra alapul,mert még ha sétálsz a parkolóórához vagy bemész pénzt felváltani egy kisboltba, akkor is már előugrik és fényképez.
Egy kibúvó lehet ,ha valakit mindig viszel magaddal és az elhajtja a közeledő gonoszokat. Meg eleve nem számít parkolásnak,tehát nem kell fizetni, ha valaki tartózkodik a kocsiban. Legalábbis nálam mindig elég volt ha haver beugrott valahová ügyintézni én bent maradtam és jött a kukásruhás elég volt ránézni már oldalgott el. Szóval ha meg tudod oldani hogy ketten menjetek mindenhová , az a biztos megoldás.
Teherautóra van kiváltható átalánydíjas parkolótárcsa ,de a legtöbben saját személykocsival csinálják a kisebb méretű áruszállítós futármelókat,ami motorra meg nem fér fel,de tgk meg felesleges pazarlás lenne,gondolom nálad is ez a gond.
Természetesen erre is van hivatalos megoldás. Vásárolj rakodótárcsát, amivel a közterületi parkolóhelyeken és a rakodó helyeken egy-egy alkalommal 20 percig díjmentesen várakozhatsz és még a vezetőnek se kell az autónál lennie, hogy ne bírságoljanak.
Eddig még nem láttam ételfutárt mikuláscsomaggal, de persze nem lehetetlen.
Az "ételszállítókat" és a "büntetik" az igazából te vagy aki t egyszer elkapott a parkolóőr amikor kicsit lassabb voltál?
Beszóltál neki és rád szállt?
Havi egy alkalommal elég csak 5 percen belül váltani jegyet és felhívni az ügyfélszolgálatot, aztán törlik a pótdíjat.
Nyilván nem egy álommeló a parkolóőrködés és tudom, hogy gyakran nem korrektek, de ezért élből mindet féregnek titulálni és lenézni nagyon gáz. Azt ugyanis elfelejtjük ilyenkor, hogy a parkolódíjnak forgalomszabályozó célja van, konkrétan megállna az élet,ha nem ellenőrizné senki a parkolódíjak kifizetését, hiszen így kvázi ingyenes volna a parkolás. Az pedig plusz forgalmat generál azonos parkolóhelyszám mellett.
Amin finomítani lehet, az a motivációs rendszer: ne csak az számítson, hogy hány büntit osztottak ki, hanem az is, hogy általában a lakosság mennyire elégedett a parkolási cégek működésével. Ez eleinte nyilván borzasztó alacsony szintű lenne, de ha sikerül javítani a színvonalon, az már mérhető lesz és a javulás mértékètől függően bónusz vagy levonás járhatna a parkolóőröknek. Hosszú folyamat, de javíthatóak.
Benedict!
Ismerem a rakodótárcsát ,de a linkben pont nem írják le ,hogy kizárólag teherautókra adnak ki ilyet . Az roppantul nem érdekli a parkolási társaságot, hogy a csomag és ételszállítók nagy része nem furgonokkal meg platóskocsikkal jár hanem saját tulajdonú szgk-val dolgozik,mert a cég jellemzően nem ad nekik céges teherautót. Vagyis ez egy beépített biztos jövedelemforrás a parkolóőrnek és a cégének!
Az őrök "féregsége" meg tény, én havonta átlag 3 büntetést kapok amit saját fizetésből kell nagy nehezen kifizetni. És igen nem egyszer el is küldtem az anyjába az ilyen őrt aki direkt arra játszik hogy mások megélhetését tegye tönkre és röhögjön rajta, ahelyett hogy visszajönne néhány perc múlva és ha még ott állok akkor büntet!Hiszen hatalmas táblákkal ki van írva hogy futárszolgálat ebédszállítás pár perc türelmet kérünk.. Alja emberek ezek,nem tudok mit mondani rájuk.
5perces szabály is van,tehát ha a büntetés kiállítása után 5 percen belül sikerül valahogy jegyet váltani,akkor azzal be lehet ballagni az ügyfélszolgálatra sztornózni,mondjuk ez megint plusz idő meg sorbanállás.De ez nagyon kevés idő az 5perc!Sokszor a cégeknél annyit babrálnak a pénzzel meg hogy végre előkerüljön az illetékes ember a sokadik hívásra,hogy simán 10 perc is lesz egy parkolás, és az őr már az első percben lesben állva nézi a megálló kocsikat.
8-as, sajnos semmilyen forgalomszabályzós cél nincs. jellemzően olyan utcákban is fizetni kell ahol egész nap rengeteg parkolóhely van,mert kell a sarc.
Felépítenek nyakra főre toronyháznyi irodákat olyan utcákban ahol totál semmi parkolóhely nincs ,ami akadna azt ügyesen teelrakják az útszéli vasoszloppal, aztán elkezdenek árút rendelgetni ezek a cégek naponta úgy 100-200-at, legalább mert sokan oda kérik a magán csomagjaikat is,nem csak az ezerféle kaját. Aztán álljon meg a kiszállító ahol akar,mert a gigairodaház tervezésénél "egész véletlen" elfelejtették a szállítói parkolók kialakítását. És nem egy ilyen van hanem százszámra.Meg lehet nézni ,mi vagyunk az elakadt autók fővárosa,sok helyen nem is érdemes a külső sávban menni mert mindenhol egy elakadt árú szállító parkol,nem azért mert szemét hanem mert nem adtak neki helikoptert. Mert nem tud hol lepakolni. Na ez meg a várostervezés hibája,hogy engedélyt adnak hatalmas szállítói forgalmat generáló épületekre parkolók nélkül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!