Ajtót nem tudod seprűvéggel annyira kifeszegetni,hogy ki tudd nyitni a kallantyút?
2010. márc. 18. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
2/11 anonim válasza:
Milyen autó?
2010. márc. 18. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
3/11 A kérdező kommentje:
Próbáltam de nagyon kevés...
Kia Besta márkájú és 14éves...
2010. márc. 18. 19:21
4/11 anonim válasza:
Akkor marad ,hogy bevágod az ablakot.
2010. márc. 18. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
5/11 anonim válasza:
esetleg egy félbevágott teniszlabda segíthet tedd oda a lapos oldalát csapj rá és elvileg ki kellene nyíljon az ajtónak a légnyomástól.
Mindenesetre sok szerencsét
2010. márc. 18. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
6/11 anonim válasza:
Az oldalablak vízlehúzó gumiját ha kilehet szedni, akkor ott kellene benyúlni egy dróttal, vagy ha nem akkor valamelyik raktérüveget csavarhúzóval óvatosan kifeszgetni több helyen, m úgytudom nincs csavarozva, max majd egy üvegeshez elvinni visszarkatni...
2010. márc. 18. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
7/11 anonim válasza:
Ha nem szeretnél az autóban kárt tenni, akkor egy autószerelőt vagy autókarosszériást hívj fel, 10 perc alatt kinyitja neked az ajtót!
Ha magad szeretnél próbálkozni vele, akkor muszáj lesz vagy az egyik zárat megfúrni, kiütni, vagy betöröd az oldalsó üveget (ez a legcélszerűbb), és felhúzod a kart (csak akkor tudod, ha nincs reteszelve a zár!)
De az autószerelőt hívnám fel helyedben!
2010. márc. 18. 19:33
Hasznos számodra ez a válasz?
8/11 anonim válasza:
én is jártam már igy.ismim autómentö .ő nyitotta ki.valami leveggős szerkentyűvel kifeszitette.
2010. márc. 18. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
9/11 anonim válasza:
Távirányítóval nem próbáltad?
2010. márc. 18. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
10/11 anonim válasza:
A teniszlabdás módszer csak a pneumatikus központi záraknál működik. Itt érdemes inkább az ajtókerettel erőlködni: fent kifeszíted annyira, hogy egy megfelelően meghajtott fémdrót beférjen. Ennek a végére kell kampót gyártani (még kinn, az autón kívül :-) és azzal felhúzni a zárrögzítő gombot. Feltéve, hogy gombos a zárrögzítés... Ha nem, akkor sem veszett ügy: kis kézügyességgel a Suzuki-féle billentyűs rögzítés is oldható, illetve a Fordok behajló kilincse sem akadály. Ha ez nem akar összejönni, akkor érdemes a kilincs melletti szigetelést erőltetni: egyes autótípusokon be lehet ott is erőszakolni egy drótot vagy kötőtűt, amivel arrébb tudod lökni a reteszelőmechanika tolórúdját. Ehhez mondjuk nem árt ismerni a zárat, de némi képzelőerővel ki lehet találni, hol húzódhat a rúd. Sok sikert!
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!