Csak én nem vagyok oda ezekért az euro szabályozásokért?
EU-nak mért kell ennyire szivatni az autóipart? Környezetet akarnak védeni, oké, de akkor kezdjék először a gyárakkal és hasonló naponta több ezer autónak megfelelő szennyezést kibocsátó üzemekkel.
USA-ban jól megvannak, nem szivatják az autóipart.
Nálunk meg lassan ott tartunk, hogy egy fűnyírómotorból kell kicsikarni azt a teljesítményt amit mondjuk amúgy egy 2-3 literes motorból kényelmesen ki lehetett hozni, mellé úgy, hogy hegyilevegő jöjjön ki.
Aztán jön az, hogy szerencsétlen miniatürizált, végletekig hajszolt motorok tartósságban sehol sincsenek 5-10 éves társaikhoz képest, mert a gyártók kénytelenek jóformán az anyagok tűréshatáráig feszegetni a dolgokat, hogy beférjenek a szabályokba.
Új autót tervezek én is, de eddig ahány típusnak utánajártam mindnél volt nem egy panasz motorra, hogy hol a lánc nyúlik meg, hol a turbó adja meg magát idő előtt, hol az a vezérlés veszi vissza dolgokat a kipufogógázok miatt gyakran.
"Környezetet akarnak védeni, oké, de akkor kezdjék először a gyárakkal"
- Megtették.
"USA-ban jól megvannak, nem szivatják az autóipart. "
- Amiért rendszeres kritikai is éri őket.
"Aztán jön az, hogy szerencsétlen miniatürizált, végletekig hajszolt motorok tartósságban sehol sincsenek 5-10 éves társaikhoz képest, mert a gyártók kénytelenek jóformán az anyagok tűréshatáráig feszegetni a dolgokat, hogy beférjenek a szabályokba. "
- Vagy csak nem kerestél még eleget. Ha olyan szerencsétlen a gyártó, az nem az EU hibája.
Villanykörte összeesküvés. --> ostobasag.
Kerdezo: az EU a te erdekeidet probalja vedeni, hogy ne fulladj meg az autok kipufogojabol kiomlo xarban. Egyebkent sem kellene osszekeverni az Euro emisszios normakat a CO2 emisszios korlatokkal, mert a kettonek nem sok koze van egymashoz.
A fogyasztascsokkentes mindenkinek elemi erdeke, neked is.
Hogy az USAban mi van lathatoan arrol sincs fogalmad, ott is van emisszios szabalyozas, es a CO2 emissziot is korlatozzak, meg a errol te nem is tudsz.
Ha uj autot akarsz, akkor ne foglalkozz azzal hogy mi lesz veluk 2-300e kilometer mulva.
A mai autok nagy atlagban megbizhatoak, a kisturbosok is elmennek rohogve 150-200e kilometert, es utana is siman eletben lehet tartani oket.
Te mennyi ido alatt mesz 200ezret? Ha az atlagos hasznalatot nezzuk akkor minimum 10 ev.
Ha pedig nagyobb motort akarsz akkor vegyel olyan autot amiben olyat szerelnek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!