Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyit lehetne kérni ezekért...

Mennyit lehetne kérni ezekért a kocsikért?

Figyelt kérdés

Anyagi okok miatt megválnék a kacatjaim egy részétől. Érdekelne mások szerint mennyi lehet a reális áruk.


- 2001-es Audi S8. Motor és váltó nélkül. Egyébként patent állapotban van. Lejárt külföldi okmányokkal.


- 2002-es Audi A6 2.5 TDI. Hengerfejes! Olyan 500 ezer km van benne. Amúgy jó állapotban. Lejárt külföldi okmányokkal.


- 2003-as Audi A8 3.0 TDI Quattro. Motortér kiégett! Lejárt külföldi okmányokkal.


- 2001-es Toyota Land Cruiser 4.7 V8. Borult! Minden oldala sérült. Ideiglenes forgalomból kivonva.


- 1976-os Kraz 255B benzines. Magyar M zárolt volt. 2.000km van benne. Első tengely kiszakadva! Alváz sérült, de javítható! Hátsó lengőkarok cserére szorulnak! Fülke itt-ott horpadt, néhány helyen a belső faváz sérült. Szélvédő betört. Motorja, váltója hibátlan! Érvényes forgalmival!


- 1975-ös Kraz 255B TMM3 (hídvető felépítményes). A pontom már nincs meg elkallódott valahova. Ukrán M zárolt volt. Működőkepés állapotban, csak kicsit eszi az olajat, de nem vészes. Okmányok nélkül.


- 1973-as Ural 375D. M zárolt. Korához képest megkímélt állapotban, okmányok nélkül.


2012. nov. 21. 20:31
 1/7 schocko ***** válasza:
0%
Rosszvas árban esetleg elmennek...
2012. nov. 21. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Most nem gondolod hogy majd végigszámoljuk neked ezt a rakás kocsit.
2012. nov. 21. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
92%

1.~500E

2.~700E

3.~500E

4.kérdéses, ha a vázkeretek nem deformálódtak ~2 000 000, ha igen akkor 1 000 000

5. ~200E

6,7. okmányok nélkül maximum terepre jók, a Kraz olyan 200, az Ural 300-at érhet


Az Audikért viszont többet kapsz ha szétbontod és darabonként adod el őket.

2012. nov. 21. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Tényleg végigszámolták.Akkor nem szóltam.Bocsi.
2012. nov. 22. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 bp1985 ***** válasza:

2001-es Audi S8. Motor és váltó nélkül.


Az nem s8, hanem a8 kasztni, mivel nincs benne motor, ami miatt s lenne.

2012. nov. 22. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:

Utolsó te sem nagyon tudod, hogy mit beszélsz ugye?


Egyáltalán nem csak egy A8-as kasztni:)


Hirtelen amikben eltérés van a két típus között:

futómű, fékek, kipufogórendszer, hűtő, elektronika

lökhárító, küszöbök, kormány, műszerfal, ülések, felnik, tükrök


Természetesen az S8 az A8-as átalakított változata, de nem csak a motorban és a váltóban különböznek hanem számtalan apróságban.

Ne is próbáld nekem bemagyarázni, hogy nem így van. Ugyanis történetesen az udvaromban egymás mellet áll egy S8-as és egy A8-as Audi is. Mivel nem vagyok vak így látom rajtuk a különbségeket.


Harmadik!

Köszi. Nagyjából én is így gondolkozok az árakkal. Egyedül az Ural és a Kraz árával vitáznék. Azok még ócskavasként is többet érnek.

2012. nov. 23. 12:43
 7/7 anonim ***** válasza:

Az S8 valóban nem A8, sok különbség van, nagyjából a rendszerek 80%-a teljen más.


A Kraz meg az Ural valóban többet ér vasban, de mivel közúti forgalomba nem mehetnek nem hiszem hogy többért el lehetne adni őket. Meg ugye a piacuk is lég szűk. :)

2012. nov. 23. 12:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!