Mennyit lehetne kérni ezekért a kocsikért?
Anyagi okok miatt megválnék a kacatjaim egy részétől. Érdekelne mások szerint mennyi lehet a reális áruk.
- 2001-es Audi S8. Motor és váltó nélkül. Egyébként patent állapotban van. Lejárt külföldi okmányokkal.
- 2002-es Audi A6 2.5 TDI. Hengerfejes! Olyan 500 ezer km van benne. Amúgy jó állapotban. Lejárt külföldi okmányokkal.
- 2003-as Audi A8 3.0 TDI Quattro. Motortér kiégett! Lejárt külföldi okmányokkal.
- 2001-es Toyota Land Cruiser 4.7 V8. Borult! Minden oldala sérült. Ideiglenes forgalomból kivonva.
- 1976-os Kraz 255B benzines. Magyar M zárolt volt. 2.000km van benne. Első tengely kiszakadva! Alváz sérült, de javítható! Hátsó lengőkarok cserére szorulnak! Fülke itt-ott horpadt, néhány helyen a belső faváz sérült. Szélvédő betört. Motorja, váltója hibátlan! Érvényes forgalmival!
- 1975-ös Kraz 255B TMM3 (hídvető felépítményes). A pontom már nincs meg elkallódott valahova. Ukrán M zárolt volt. Működőkepés állapotban, csak kicsit eszi az olajat, de nem vészes. Okmányok nélkül.
- 1973-as Ural 375D. M zárolt. Korához képest megkímélt állapotban, okmányok nélkül.
1.~500E
2.~700E
3.~500E
4.kérdéses, ha a vázkeretek nem deformálódtak ~2 000 000, ha igen akkor 1 000 000
5. ~200E
6,7. okmányok nélkül maximum terepre jók, a Kraz olyan 200, az Ural 300-at érhet
Az Audikért viszont többet kapsz ha szétbontod és darabonként adod el őket.
2001-es Audi S8. Motor és váltó nélkül.
Az nem s8, hanem a8 kasztni, mivel nincs benne motor, ami miatt s lenne.
Utolsó te sem nagyon tudod, hogy mit beszélsz ugye?
Egyáltalán nem csak egy A8-as kasztni:)
Hirtelen amikben eltérés van a két típus között:
futómű, fékek, kipufogórendszer, hűtő, elektronika
lökhárító, küszöbök, kormány, műszerfal, ülések, felnik, tükrök
Természetesen az S8 az A8-as átalakított változata, de nem csak a motorban és a váltóban különböznek hanem számtalan apróságban.
Ne is próbáld nekem bemagyarázni, hogy nem így van. Ugyanis történetesen az udvaromban egymás mellet áll egy S8-as és egy A8-as Audi is. Mivel nem vagyok vak így látom rajtuk a különbségeket.
Harmadik!
Köszi. Nagyjából én is így gondolkozok az árakkal. Egyedül az Ural és a Kraz árával vitáznék. Azok még ócskavasként is többet érnek.
Az S8 valóban nem A8, sok különbség van, nagyjából a rendszerek 80%-a teljen más.
A Kraz meg az Ural valóban többet ér vasban, de mivel közúti forgalomba nem mehetnek nem hiszem hogy többért el lehetne adni őket. Meg ugye a piacuk is lég szűk. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!