Sokan miért hiszik azt, ha vesznek egy nagy böhöm autót, akkor mindenki félni fog tőlük az utakon?
Én pl kifejezetten szeretem szivatni az ilyeneket, mert az esetek többségében valami 1 méter 50 mély emberke ül egy ilyenben, de ha 2 méteres lenne, az se zavarna. :)
Viszont rendre elvárja az ilyenek többsége, hogy eltakarodjanak előlük az útról.
Itt Magyarországon elég nagy arányban vesznek olyanok prémium kategóriás autót, akik amúgy a mindennapi életben is különbnek érzik magukat a többieknél, ez nyilván tükröződik a vezetési stílusukon is.
Ettől függetlenül én kitartok amelett, hogy nem szabad ennyire levetíteni a bunkóságot kizárólag a prémium és/vagy nagy autókra.
Azt vettem észre, hogy ha egy prémium kategóriás autó sofőrje bunkóskodik, arra egyszerűen többen felfigyelnek, mint ha azt mondjuk egy Reanult tulaja csinálná.
Én egy 3-as BMW-t vezetek, előtte egy Audi A3-asom volt, érdekes módon mind a két autó esetében azt vettem észre, hogy nem a 7-es BMW vagy az S Mercedes akart erősködni.
Olyan autók próbáltak kóstolgatni amiket nem is értettem mit akarnak. A nagy teljesítményű autóktól néhány kivételt leszámítva azt tapasztaltam, hogy ha beérem pl pályán elenged, nem kezd erőt fitogtatni.
Én azt tapasztaltam, hogy sok VW, Citroen, Peugoet, Opel, Ford tulaj ugyan olyan bukó tud lenni, de talán a legtöbb frusztrált sofőrrel Suzuki esetében találkoztam, persze tisztelet a kívételnek.
Nem mondom, hogy alaptalan az a felmérés, hogy a BMW-sek a legbunkóbbak az utakon, viszont sok esetben az ilyen sztereotípiák írígységből és rosszindulatból is adódnak.
Nyilván irigység, másrészről a felsőbbrendőség, amiből úgy látom kicsit benned is van. BMW-d van ezért lenézed a többit. Nekem VW-m van. És azt tapasztalom, hogy a prémium autós nem olyan előzékeny, mint egy kevésbé értékes autó tulaja. Nyilván sokmindentől függ az amiről itt beszélünk. De sajnos ahogy látom, tapasztalom, olvasom a dolgokat. Általános az, hogy adott szituációban akinek jobb az autója úgy érzi előjogai vannak, többet engedhet meg magának. Ez lehet akár egy besorolási elsőbbségtől kezdve az autópályás egymás leszorításáig bármi.
Ez sajnos a magyar társadalom szegénységi bizonyítványa megint
"Nyilván irigység, másrészről a felsőbbrendőség, amiből úgy látom kicsit benned is van. BMW-d van ezért lenézed a többit." <- Ezt miből szűrted le?
Komolyan érdekel. Abból, hogy szóvá tettem, hogy másfajta márkából is sok a suttyó?
Vagy ebből a kijelentésemből indultál ki?
"Olyan autók próbáltak kóstolgatni amiket nem is értettem mit akarnak." <- mert ez alatt a gyengébb teljesítményű autókra utaltam márkafüggetlenül, pl: hogy egy 1,2-es autó ne álljon már le kakaskodni egy 2 literessel.
Ha valaki siet, akkor elengedem. Soha nem lehet tudni, hogy miért siet. Szerintem ez lenne az alap.
Szoktam kis autóval és naggyal is közlekedni. Sajnos, tényleg észrevehető a különbség pár autós tekintetében. Viszont, a "bunkók" nem köthetők az autó méretéhez. Figyeljétek meg, új drága autót vezetők nem erőznek! Aki bunkó, az jó eséllyel régi, általában külföldről behozott olcsó, de drágának kinéző német "ebmléma" autóval akar villogni. Azért erőszakos, mert többnek akarja mutatni magát attól ami valójában.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!