Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Volt valaki mostanában a...

Volt valaki mostanában a Waberersnél felvételizni?

Figyelt kérdés
Én voltam de a szimulator teszt nem sikerült, meg kell próbálnom mégegyszer. valaki volt mostanában náluk? mire kell ott figyelni?

2014. nov. 22. 11:19
1 2
 11/20 krissztus ***** válasza:
nekem minden sikerult és hivtak szerződést akarnak velem irni.
2015. jan. 4. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 savaseső válasza:
100%

A nagy múltúnál dolgoztam és véleményem szerint mindent megtettem, hogy helyt álljak és minden elkövettem annak érdekében, hogy megfelelően végezem a munkámat. Szeretem a hajtást az új megismerését, nagyon sok országban jártam és megismerkedtem különbféle emberekkel.

Egyetlenegy dolog miatt hagytam ott a céget, mert nem bírtam már elviselni az irányító személyét és azt a sok megalázást, amit kaptam. Abban az esetben, ha maradok valószínű, átvágtam volna a torkát annak a velejéig gonosz, alattomos,cinikus hatalom mániás irányítónak Nem gyűlölőm, hanem csak megvetve szánom és sajnálom a többi kollégát akik hasonló cipőben járnak. A leírást azok figyelmébe ajánlom, akik tervezik, hogy ott akarnak elhelyezkedni. Feldobva az érmét és igyekszek hiteles képet festeni a valóságról.

A cég belső mottója, haszon járműre haszonbarmot, mert a havi képzésen, melyen az irányítókat képzik ezt a megnevezést kell használnia gépjármű vezetőkre.

Az érmének két oldala van. Az egyik, hogy a nagy múltú cég lehetőséget ad arra hogy kezdőként betanulj a szakmába és munkahelyet biztosit.

Pontosan fizet és nem kell könyörögnöd a pénz miatt. Szinte minden országba eljutsz Európába, amit kevés cég mondhatja el magáról.

A géppark kiváló és magas szintű a szakmai hátér. A rendeletek be vannak tartva, és nem kényszerítenek,hogy mágnesezzél és áthágd a rendeleteket.

A fel és lerakók időbeni elérésére aránylag elég idő áll rendelkezésre és ha nem csúsznak a fel és lerakással, teljesíthető.

Az útvonalra megadott kilométerek is nagyjából beleférnek( mindig kevesebb km adnak mint a tényleges) a megadottakba, ami fontos a megközelítés szempontjából és megadják az érintési pontokat.

Nem utólag kérik rajtad, hogy miért nem azon az útvonalon jártál ami tranzit. Nagyon sok évnek kell ahhoz eltelnie,hogy memorizáld Európa térképét.

A címek megtalálására még kiegészítés formájában gps koordináta is rendelkezésre áll.

A fizetés sem több és kevesebb, mint más kamionos cégeknél az a 300-330 e megvan a rendeletek betartásával.

A rendeletek betartatása és a gépjárművek műszaki állapota az egyik legfontosabb tényező mert általában a kis tíz kocsis cégek tulajdonosai ezeket nem veszik figyelembe és a régi korongos műszakilag teljesen leamortizált gépparkkal küldik el a gépkocsi vezetőt a fuvarokba, a pihenő időt elfelejtve és ha le jár a tizenöt óra a régi korong kivéve és egy újabb korong behelyezésével indítsák a munka idődet. Amennyiben kontrollt kapsz a régi korongot és a cmrt tedd el a kamion mélyére és mond azt a főnök most hozott ki vagy egy a cégnél lévő kolléga kamionjából, ültél át, és most kezded a műszakot, vagy kártya ki és vezess természetes, rettegsz, hogy mikor vesznek ki kontrolra.

Itt azért meg kell említeni, hogy kb két napja úton vagy a fel és lerakók között és a pihenő idők a kilenc és tizenegy óra mellőzése nélkül, fuvarozol és KB 35 órája nem hajtottad álomra a fejedet, azért a pénzért, amit a nagy múltúnál is megkeresed. Itt, még ha a kontrol a műszaki állapotot vizsgálja könnyen alá futsz 2000 - 3000 eurós bírságnak amit kitudja, hogy most neked vagy a cégednek kell bevállalni. Persze itt a céged is igyekszik mosni kezeit, mert például a nagy nevű osztrák cég kötelez a mágnes használatára és a rendeletek áthágásra. Természetesen védve magát aláíratja, hogy a rendeletek be nem tartásával te vállalod a felelősséget, amennyiben ezt nem íród alá azonnal kirúg.


Ez az érmének az egyik oldala. A másik a nagy múltúval szemben, ami pro és kontra a következőt, tartalmazza.

Az anya cég alkalmazva a kezdőket igyekszik megfogni az elvándorlást kemény szankciókkal. A három - négy napos képzés, amit elvégzel háromszáz- négyszázezerbe, számolja, és ha itt hagyod egy éven belül ezt rád, terheli, vagy a százezres kauciót, amit az esetleges kártérítésre levon. Az unit vezetője az atya úristen és az irányítód a kis király. Te nem vagy ember, hanem egy szánalmas pondró, aki egy szükségtelen rossz vagy a gépezetbe. A munkahelyi terror magas iskoláját alkalmazva művészi szintre fejlesztették ki a megfélemlítés fogalmát, és pszichológiai módszerekkel igyekeznek megtörni az ellenállás minden formáját. Ez vonatkozik a nagy múltú égisze alatt működő kft-re is. Az irányítod úton, út félen érzékelteti veled, hogy te csak egy csúszó mászó féreg vagy aki a nagy múltún élősködve igyekszik megélni.

A pénzkereset nem kölcsönös, mert ö keres neked. A kft-be az irányítok, lehetnek társtulajdonosok is innentől fogva, játsszák az atyaúristent. Itt viszont a nagy múltú úr tisztogatást hajtott végre mert egy két ilyen kft igyekezet más utakon járni. Lehetsz te akár milyen becsületes ember, de már kezdéskor feltételezi rólad, hogy lopsz csalsz .

Az első hónapokba valahogy mindig kevesebb fizetés jár a munkádért és az első indulás után hiány van az üzemanyagból, amit neked kell kifizetni. A te általad megtett kilométer soha nem azt a kilométer pénz takarja, valahogy mindig kevesebb, A megadott normát a Frejus vagy a Montblanton át nem lehet teljesíteni és túl fogyasztásba kerülsz, itt meg kell említeni az új autók normáját mert itt nagyon vissza van véve itt több ezret kell hogy fusson az autó, hogy beálljon a fogyasztás.

Az elvándorlás igazi okaként tapasztalatom szerint elsősorban az irányítok képzetlensége és hozzá nem értése és emberi alkalmatlansága a felelős.

Itt az lehet, hogy ki van adva a számukra ,hogy minden áron alkalmazzák a munkahelyi terror fogalmát de szerintem ezt másképp is lehetne kezelni. A munka kapcsolat abban merül ki, hogy te kis szánalmas pondró minél előbb érj oda a fel és lerakókra. Amennyiben rossz címekre küld te vagy a hibás mert ki jelenti hogy vak tyúk is talál szeget alapon is meglehet találni az adott le és felrakót. Itt már neked kell megoldanod és a megadott cím még köszönő viszonyban, sincs az igazival és még kb tízen pár kilométere (nincs segítő készség, mert te munkát adsz, ha keresed). Ezt az tudja igazán, aki olasz francia spanyol viszonylatba jár.

A fel és le rakón nem raknak, meg vagy nem szednek le ha nincs megfelelő referencia számod. Sok esetben az irányító által megadott nem jó de te biztosan rosszat adtál le mert már megint zavarni merészelted urambocsá este öt után mert őneki lejárt a munkaideje és a családjával kell törődnie. Te itt a nap huszonnégy órájában igyekszel helytállni és nem mondhatod bocs lejárt a munkaidőm, nem a tizenötre gondolok.

Amennyiben csúsznak a fel és lerakón az is a te hibád és az irányítod nem akarja módosítani a le és felrakási időpontot mert te egy alja ember vagy aki készakarva késik.


A másik az ő általa megadott cím és a cmr-en levő cím, melyet a felrakó állít, ki nem stimmel, első reakció és itt mindegy, hogy a napszak melyik órájában történik beléd rúg és utána nagy kegyesen intézkedik a saját érdekébe. Azért a saját érdekébe mert te egy arctalan rendszámnak nevezett idézőjeles személy vagy a gépezet-be .A másik ami igazán befolyásoló tényező a haza hozatal. Itt teljes mértékben kivagy szolgáltatva az irányítódnak és szó szerint szinte veszekedések árán jutsz haza. Valahogy mindig elfelejtik,hogy mióta vagy kint és öt-hat hétbe is igyekeznek kint tartani. A négyhetes kint létek dominálnak elsősorban de nem ritka az öt-hat hét hetes kint létek sem. Ha négy hetet van kint az ember kettő nap a családdal töltött idő, ha hosszabb egy hetes az otthon lét, akkor saját autó elvéve és kipakolás ami nem egy könnyű dolog mert sok esetben mondjuk békéscsabai a sofőr, az irányító a kisded játékával kipakoltatja Mosonmagyaróváron és kb egy személykocsi megtelik a holmival és bizony ezt nem kis haza utazási költséget jelent. Ezt nagyon sokszor eljátszzák. Urambocsá ha szabit mersz kérni időben az irányítod tolerálja, majd amikor arra kerül sor behoz magyarba majd azonnal ki is fordít és eleve nem tudsz haza menni. Persze jelzed, hogy nem stimmel te már két hónapja azelőtt kérted a szabit és így nem mész tovább kipakolsz. Az irányító részéről a reakció, nincs rád szükség jön helyetted a kezdő menj a ....... . mondta Ákos. Szó szerint ez zajlót Óváron. Az irányítok sok esetben sofőrök voltak és bizony elfelejtve honnan indulva, olyan nagyképűek, hogy hat ember tolja be az eszüket talicskán az irodába és már ott tartanak hogy a WC is illatos utánuk mert az öviké nem büdös.

Természetesen itt ebben az esetben a végzetség és a szülői hátér is dominál mert egy ingerszegény családi környezetből kiszakadva nem tud máskép viselkedni.

A legdurvább egy Zsóka nevűt meg kell említeni egyik volt kollégának meghalt az édesapja és szeretett volna ebben a kivételes esetben haza jutni. A kedves Zsóka nevű irányító reakciója, hogy a volt kolléga nélkül is elföldelik az édesapját. A kolléga édesanyja természetesen erre megkereste az unit vezetőjét és a kedves Zsóka nevű egyén a temetés után egy hétre hozta haza a kezdőt, holott ésszerű akasztással az unión belül két vagy három napon belül bárki haza lehet hozni. Amennyiben az unitod irodájába be lépsz meg fagy a levegő és mint egy fertőzött személyt kezelve alig várják az istenek, hogy ki lépj az ajtón.

A munkavégzéshez kapsz telefont, amivel a járatanyagot lefényképezve elküldőd itt a kedves irányító, ha nem vagy szimpatikus és nem hajolsz a földig előtte mindig rossz telefonnal indít útnak amivel eleve csak hívni lehet és nem lehet elküldeni a járat anyagot. Ebben az esetben naponta többször hívnak és akik kezelik a járat anyagot és utasítva mondják hogy küld. Próbálsz magyarázkodni de nem érdekli őket és faxon kell hogy továbbítsd. El lehet képzelni,hogy sok esetben a le és felrakók kirakják , No Fax No fotó feliratot. Itt még az is hozzá járul, hogy kint nem szívesen küldi el a benzinkutas vagy az restaurant mert több oldalról lévén min 20-30 percet is igénybe vesz. Egy idő után mikor napjába többször keresnek kezd elege lenni az embernek, miközben az irányítod jót röhög rajtad.

Nagyon sok negatív példát tudnék említeni és akár a román, erdélyi vagy a kopogós klumpáikról elhíresült volt nyugdíjas Teheránt is megjárt kamionosról aki több hónapot is a kamionba tölt, ezek után, hogy képzeled a három hetes haza menetelt. Egy a lényeg , hogy te nem vagy ember és neked nincs családod és neked nincs magán életed és ha már itt dolgozol a munkahelyi terrort szó szerint el kell tűrnöd és ha nem állsz be a sorba és nem tűröd el, hogy lábtörlőnek használjon az irányítód le is út fel is út. Ezt a szót hogy munkahelyi terrort szinte lehetetlen bizonyítani. Legyen elég, hogy nem a semmiért akkora a munkaerő vándorlás a nagy múltúnál.

Egy fontos momentum az akár szó, vagyis akár négyszázezres fizetés vagy a háromhetes hazahozatal, ami nem fedi a valóságot. A fizetés az 300- 330 e átlagot éri el. A felvett járat pénz itt már el van számolva és ez a tiszta. a hazahozatal pedig a huszonhét napos játékra vonatkozik, ami azzal jár ,hogy ezen belül beléptet magyarba és azonnal kifordít így értelmezi a haza hozatalt, persze nem mentél ténylegesen haza.

Nem panaszkodásképpen írtam le ezeket a dolgokat csak mindenki mérlegelje hogy mennyit bír elviselni, milyen tűrő képességgel rendelkezik mert a család fogalmát és a magánéletet és hogy ember vagy el kell felejteni, hisz a nagy múltúnál a kamionosok kb nyolcvan százaléka elvált és többször újra kezdte az életét vagy kapcsolatot sem tud kialakítani. A másik ha kárt okozol nem éri hátrány a nagy múltút mert tőled levonja. Az újabb játék a belföldes kb 200-220 dolgozik azt nemzetközibe ki küldve elfelejtik egy hét múlva haza hozni így meg spórolva azt a kb 80 000 ft is amit a nemzetközis kap és 4 hétig még unióztatják. Amennyiben szól útilapu a lábára.


Még annyit hogy az irányítod szent és sérthetetlen bármit tehet neked semmibe sem lehet igazad itt egy példa megint. Három nap állás és a kedves irányító egy vas profillal foglalkozó cégnél akarta le rakatni a kamionnyi kutyatápot és három nap után kijelentette, hogy alkalmatlan a kolléga, már régen le kellett volna rakni. Persze a lekezelő gyermekem szócska kíséretében és csak egy-két évvel volt idősebb a Józsi. A tényleges lerakó az százharminc kilométere volt onnan, amit jelzett a kolléga a lerakási időben azelőtt három napja és még szerencse hogy az ottani lerakó nem szedte le. Természetesen nem ilyen finoman történt meg hanem kemény megalázó szavak kíséretében. A mai napig dolgozik ez a kedves irányító és nem számított, hogy három napot állt a kamion miatta. Az irányítok, sógor, koma, feleség, vagy keresztlány, rokoni szálakat takar, Az egyik ilyen tünemény a cégnél vezető beosztású egyik személy rokona és nap mint nap elfelejti a le és fel rakási időpontokat és így kéri számon a sofőröket.

Összességben, ha az irányítók személyével szemben magas szintű elvárásokat és megfelelő szakmai tapasztalatot követelne a nagy múltú, és a havi képzés nem kellene hogy haszonbarom szó domináljon nem lenne rossz munkahely és mondhatnák, hogy valóban kihalásos alapon lehetne bekerülni. Fejlődő tendenciát mutat a nagy múltú de milyen áron, hogy azokat az embereket sem becsülik meg akik szível lélekkel dolgoznak és nem alkalmaznának két-három személy pluszba az unitok, akik nem csinálva semmit, a sofőrök megcsonkított pénzén élnek. Természetesen számtalan példa tudná igazolni állításaimat de nap estig lehetne sorolni a negatív dolgokat, Azért a nagy múltúnál is vannak elégedett emberek akik foggal körömmel védi a mundér becsületét de ezeknek az embereknek nincs önérzete és emberi tartása és függőségi viszonyban vannak.

.

2015. jan. 4. 10:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 A kérdező kommentje:
Na ezt jol leirtad.belföldön a szemerrynél kicsit lazább a helyzet. Ott nem hiv téged a diszpécser, neked kell futni a fuvar után, km pénz van ott is.
2015. jan. 21. 15:57
 14/20 anonim ***** válasza:
100%

Szia!


Én belföldön vagyok a Waberer's-Szemerey-nél, ponyvás részlegen. Megdöbbenve olvastam a fentebbi írást a nemzetközis kollégától, elképesztő! Én még csak hasonlót se tapasztaltam itt belföldön. Fontos, hogy ez két különböző cég, mind a kettő Waberer's, de ez a Waberer's nem az a Waberer's. Itt az irányítók rendesek, emberszámba vesznek, ismerik a "köszönöm" szót, sőt, még a "jó utat" sem szokatlan, és mivel normális az irányítás, normális a mindennapi munkavégzés is. Fuvar az van bőven, de azért az túlzás, hogy nekem telefonálni érte. Azért nem úgy működik, hogy végzek valahol, és lefekszek aludni. Ha még van munkaidő, elvárt, hogy a következő fuvar elő legyen rakva, ha még belefér az időbe. A vezetési idő (9 óra) szinte sosincs kivezetve, általában 5-6 óra szokott lenni max, nem is figyelem sose. Fél éve vagyok itt, egyszer fordult elő egy 9:13. Itt inkább a munkaidő a szűk keresztmetszet, de ebbe is bele lehet férni szinte minden esetben. Ha minden vezetési- és pihenőidőkre vonatkozó rendeletet be szeretnél tartani, azt az irányítás elfogadja és tudomásul veszi, a fuvarokat pedig úgy adja, hogy jó legyen, és ne kelljen idegeskedni. Nagyon szeretek itt dolgozni, bár a pénz nem a legjobb, de mindig azt szoktam mondani, lehet más 260-at keres belföldön, de milyen áron? Gondolkodjunk el egy kicsit, hol lehet kitűnő műszaki állapotú járművekkel, a pihenőidőket maximálisan betartva mindenféle műszaki mentéssel dolgozni máshol belföldön. Nincs sok ilyen. Defekt? Telefon, és jönnek.

2015. jan. 24. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 anonim ***** válasza:

Annyit tennék hozzá korrekt hosszú válaszhoz, hogy a fent leírtak nem minden esetben fedik a valóságot. A kérdésben említett céget illendő két részre bontani: az anyacég és a az anyavállalat logója alatt futó franchise vállalatok.

A fen leírtak megfelelnek az anyacégben és egy két franchisenál történő viszont soknál már nem fedi a valóságot.


Nagyon sok franchisenál elvárás a mágnesezés, itt ott csalás, csak ezt már nem szokták leírni. Ahogy azt sem, hogy sok helyen a fizetést is úgy adják, ahogy kedvük tartja és nem ritka hogy tisztességesen le is vonnak. Ismerek olyanokat akik az egyik franchisenál voltak és nettó 220 lett a fizetés, túlfogyasztás,büntetés stb. nem volt, a főnökük meg még a telefont sem volt hajlandó felvenni nekik!

Most már a waberer's is úgy hirdet, hogy akár nettó 400 000-ret is lehet keresni. Van olyan ismerősöm, aki az anyavállalatnál dolgozik és ténylegesen meg is keresi ezt a pénzt. De ez általánosságban - ahogy előttem is írták - nem jellemző.


Szóba került, hogy a kis cégek sokszor csalnak a pihenési és vezetési időkkel. Sajnos ez igaz, mondhatni sok helyen elvárás/kötelező. De! Az 561/2006-os EK rendelet értelmében rendes heti pihenőidő nem tölthető a kamionban, akkor mégis hogy vannak kint a Waberer's-es sofőrök 3-4-6 heteket? Hmm? Ez ugyanúgy szabálytalan, mint a korongot dobálni és kártya nélkül vezetni. Ez hivatalosan 9 éve tilos, mégis megy a Waberer'snél ( a többieknél is.. ).


Ami a fizetést illeti, nemrég volt egy jó kis per amit megnyertek a sofőrök. Itt abból volt a probléma, hogy a cég levonta a "túlfogyasztás", amit nem lehet megtenni. Nem tudom milyen munkaszerződésük van az ott dolgozóknak, de én úgy hallottam - ha hülyeséget írok majd kijavítanak - hogy a per óta alapbér + prémium képezi a fizetésüket és a prémiumban van benne az adó és járulékmentesen adható külszolgálati napidíj és az üzemanyag megtakarítás.

Tehát, ha gurul a gyógyszer és lecsípnek a prémiumból az jogilag nem megtámadható.


Fentebb írták, hogy most a reális fizetés a 300-330 000 nettó. Normális cégeknél - amik ritkák - alapbérből és a külszolgálati napidíjból tevődik össze a fizetés. Ez egy 25 napos kint tartózkodás esetén 68 775Ft + 25*40euro. Ez a mai 310-es euro középárfolyammal 68775Ft + 310 000Ft. Abban az esetben, ha valaki mondjuk 5-6 hetet tölt kint, amibe beleesik egy 30 napos egész hónap, abban az esetben a fizetésének 440 775Ft-nak kellene lennie, nem 300-330-nak.. Csak laza havi 100 000-rel rántják le a sofőröket - jobb esetben :D


Mint írtam, a franchise-os alvállalkozóknál sokszor sokkal rosszabb a helyzet, e miatt nem csoda, hogy a Waberer's évek óta krónikus sofőrhiánnyal szenved. EZt egy időben próbálták románokkal, erdélyi magyarokkal orvosolni, rossz ötlet volt. Eljutottak oda, hogy akkor megy a Waberers'hez dolgozni valaki, ha kezdő vagy ha már sehova nem kell - nyilván nem mindenki, mint említettem ott is vannak jól fizetett körök, normális gárdával de sajnos ők a cég kisebb hányadát adják.


Az a baj az egész céggel, hogy ott a fuvarozás gyakorlatilag csak fedőtevékenység, amire el lehet írni a költséget. Ha igazán fontos lenne a fuvarozás, akkor odafigyelnének kit vesznek fel, rendesen megfizetnék a dolgozót és a nagy előd Hungarocamionhoz méltóan tevékenykednének. De ahogy írták, itt a dolgozó csak egy pont, egy biorobot, akit aztán lehet sz0patni. Nem véletlenül áll több száz autójuk sofőr nélkül és azt az évi 300-350 törött autó sem a véletlen műve.


Nem tudom az új egyesült Waberer's-Szemerey milyen, de a régi Szemerey az ugyanilyen katasztrófa volt. Minden ráverni a sofőrre, mindennel lehúzni, hulladék technikával hozd az új autó átlagát stb...

Ismerek pár embert, aki a hűtős részlegnél dolgozik/dolgozott, no comment :D

2015. jan. 24. 23:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 anonim ***** válasza:
A hűtős részleg többnyire most is gáz, de a ponyvás részleg teljesen nyugis és jó. Habár papíron egy cég lett (Waberer's-Szemerey), azonban mégis érződik, hogy a ponyvás részleg a régi Waberer's Logisztika Kft., a hűtős meg a Szemerey. Amiket hallottam a hűtősöktől, semmi pénzért nem mennék oda. Pedig papíron egy cégnél dolgozunk, de mégis teljesen más az a részleg (egy kalap szar, minden szinte olyan, mint a régi Szemereynél).
2015. jan. 25. 23:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 Buckalakó66 válasza:
Az sem igaz hogy nem találsz más helyet...
2015. febr. 17. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 anonim válasza:
Szia!most olvastam, és látom, h mióta kérdeztél,eltelt 1 kis idő...végülis mi lett?visszamentél mégegyszer vezetni?ha igen, mi lett belőle?
2015. márc. 5. 01:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 fahéjascitrom válasza:
Érdekes hogy nem sikerült a szimulátoros vezetés, én is voltam, szó szerint 3-métert nem tudtam egyenesen hátramenni, mást nem is próbált meg velem csináltatni a csávó, És már csinálom az E kategóriát, meg a GKI-t a waberer's nél, ők fizetik.
2015. márc. 10. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 A kérdező kommentje:
Már máshol dolgozom, nem valószinü hogy valaha waberersnél fogok dolgozni
2015. aug. 25. 21:43
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!