Mi ertelme van felkapcsolni a kodfenyszorokat meg nagyobb kodben is, ha meg azert par meterre ellehet latni, az elottem levot es a szembejovot pedig mar messzirol latni lehet?
Nagyon sokat számít az hogy észre lehessen venni ,és 10-20M féktáv különbségek miatt életek múlhatnak.
Szóval hidd el ,nem volt hülye aki kitalálta !!
Az más tészta hogy sok balf..z elfelejti lekapcsolni amikor már szükségtelen.
Még valami.
aki nem képes arra,hogy konkrétan NE BELE nézzen(fókusz) az erős fénybe,azzal nem sokat lehet mit kezdeni.
"a masik pedig a hatso kodlampa: ha meg fel km-rol is lehet latni az elottem levot, akkor mi ertelme van? a masik kedvencem meg az, hogy amikor mar kozel vagyok a seggehez, meg akkor sem kapcsolna ki, ha pedig villogok ra meg o van felhaborodva."
Ezzel tökéletesen egyetértek! De sajnos a ködlámpa virtuózokat nem tudod meggyőzni, egyszerűen nem hiszik el, hogy ha ők látnak előre több száz méterre, akkor őket is látják, csak szajkózzák a jobban látszom dumát, miközben araszolnak a kormányt szorítva!
"Akit zavar, maradjon le!"
Na persze, csak előzésre felkészüléskor mögéd kell állni, de mire megelőzlek kiég a retinám!
Azt már szinte nem is érdemes megemlítenem, hogy az utóbbi 27 év alatt csak néhány olyan alkalom volt, amikor ingert éreztem bekapcsolni a ködzárófényt, de akkor nem egy kis pára, hanem rendes köd volt!
:(
Mi értelme háborogni?
2 hete 700km-t vezettem le szinte végig ködben. Egyszer sem vakított meg a másik lámpája, hiába kapcsolgatták össze-vissza.
Egyszerüen nem a lámpákat nézem. Egy dolog zavar, ha valaki úgy felejti a hátsót
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!