Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » AN-2-es pilóta?

AN-2-es pilóta?

Figyelt kérdés
Mit kell tennem, meddig kell eljutnom, és milyen vizsgát kell letennem ahhoz, hogy egy Andropov AN-2-es repülőgépen szállíthassak utasokat, vagy használjak fel egy ilyet magán célokra? Esetleg van köztetek pilóta, nem csak az Ancsára, hanem bármilyen más gépre?

2013. aug. 27. 20:33
 1/10 anonim ***** válasza:
100%
Andropov An-2-t szeretnél vezetni? Nos, ehhez előbb meg kell építeni a világtörténelem első Andropov An-2-esét, már ha nem elégszel meg az Antonov által gyártott An-2-kkel.
2013. aug. 27. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:

:DDD Jól van, bocsi, akkor Antonov. Andropov, Antonov, egyre megy... Mind a kettő olyan oroszosan hangzik.


Akkor JAVÍTÁS:


Mit kell tennem, meddig kell eljutnom, és milyen vizsgát kell letennem ahhoz, hogy egy Antonov AN-2-es repülőgépen szállíthassak utasokat, vagy használjak fel egy ilyet magán célokra? Esetleg van köztetek pilóta, nem csak az Ancsára, hanem bármilyen más gépre?

2013. aug. 28. 11:36
 3/10 anonim ***** válasza:
Engem a szovjetunióba Szu 27-es gépre képeztek ki elvileg, ennek ellenére néhány órás vagy napos elméleti oktatás után az akkori légierő szinte összes típusával repültünk. Mondván ismerni kell mindet, mert nem tudhatjuk holnap melyikkel kell hadba indulni, ami aztán soha nem jött el. Első repülésem egy Jak 28-as géppel volt.1985-ben 6 évre magyarországra kerültem Sármellékre, 1991-ben én vittem ki az ország légteréből az utolsó szovjet szinekben állomásozó repülőt. Odahaza leszereltem és visszajöttem magyarországra.
2013. aug. 28. 12:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:

Nem tudom 100%ra, de szeritem egy egyszeru maganrepulo pilota engedellyel kell kezdeni (kis egymotoros Cessna vagy hasonlo)

Ha az megvan akkor feljebb lepni multi-engine, tobbmotoros gepre, majd jet motorosra, meg "insturmental" oktatast is kell venni, bocsanat kulfoldon elek, nem tudom magyarul minek hivjak :(

Ha ez megvan akkor mehetsz kereskedelmi gepre (ez kell ha utasokat akarsz szallitani)


sok sok ev, rengeteg repulesi ora es sajnos tengernyi penz kell hozza


nehany hasznos link (angol tudas kell):

[link]

[link]


Az USAban peldaul ezt a gepet csak "kulonleges" vagy "mezogazdasagi permetezo" tipusu pilota engedellyel lehet repulni, nem tudom, hogy utasokat ezzel lehet-e szallitani, de Magyarorszagon lehet hogy masak a szabalyok.

2013. szept. 11. 23:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

Utolsó, a kérdező magán célra akarja. Multiengine felesleges egy An-2-eshez, lévén csak egy motorja van... :)


Arra elég egy PPL. 1,5-1,8 millió forint, keress egy repteret a környékeden (vagy Pest környékén Budaörs, Tököl) 120 óra elméleti tanfolyam, 45 óra repülés. E végén hatósági vizsga.


A kiképzés általában Cessnákkal történik. Hogy An-2-est vezethess, meg kell tanulnod az An-2 vezetését egy típustanfolyamon. Ez pár óra elmélet, és 8-9 óra repülés.


Arra készülj fel, hogy mocskosul drága, 185 ezer forint az An-2-es egy órája. Szóval olyan 1,5 millió alatt azt sem "úszod meg".


Tehát összesen rámegy alsó hangon 3 milliód. De inkább több.

2013. szept. 20. 15:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

3-as: érdekes, úgy tudtam Sármellékről 1990. október 4-én távoztak az utolsó gépek, az utolsó géppel pedig (egy MiG-29) Grigorij Satravka ezredes repült el.


Akkor üdvözlöm, ezredes úr!

2013. szept. 20. 16:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
értelmezd a mondatot, nem az van oda írva hogy sármellékről az utolsót, hanem az utolsó szovjet gépet ami az országban volt. és az nem MiG volt, hanem egy 3 nappal korábban kunmadarason leszált Szuhoj. egyébként az utolsó gép 1991 januárban hagyta el az országot, amik kunmadarasról száltak fel, a zöme szuhoj volt. kicsit tájékozódni kell a dolgokról.
2013. szept. 20. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

Akkor elnézésed kérem, hogy nem néztem utána.


Igaz, nem vagyok nyugdíjas szovjet katona, de 1986 óta Érd-Ófalun lakom. Olyan részén, ahol tökéletes rálátásom van a tököli repülőtérre. Tökölről még 1991 áprilisában is láttam felszállni szovjet felségjelű repülőgépet. Mielőtt kötözködnél, tisztán láttam a vörös csillagot rajta. Tehát 1991. januárjában biztos nem ment el Magyarországról az utolsó szovjet gép.


De hogy ne térjek el a tárgyról, nyáron rendszeresen láttam a környéken An-2-est. De nem utast vitt, inkább permetezett.

2013. szept. 21. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Tökölről talán április 19 vagy 20-án távoztak az utolsó gépek, te ott laksz akkor jobban tudod, nekem több mint 20 év után már halványak az emlékek.
2013. szept. 22. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Azóta megcsináltad a képzést? :D
2021. aug. 11. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!