AN-2-es pilóta?
:DDD Jól van, bocsi, akkor Antonov. Andropov, Antonov, egyre megy... Mind a kettő olyan oroszosan hangzik.
Akkor JAVÍTÁS:
Mit kell tennem, meddig kell eljutnom, és milyen vizsgát kell letennem ahhoz, hogy egy Antonov AN-2-es repülőgépen szállíthassak utasokat, vagy használjak fel egy ilyet magán célokra? Esetleg van köztetek pilóta, nem csak az Ancsára, hanem bármilyen más gépre?
Nem tudom 100%ra, de szeritem egy egyszeru maganrepulo pilota engedellyel kell kezdeni (kis egymotoros Cessna vagy hasonlo)
Ha az megvan akkor feljebb lepni multi-engine, tobbmotoros gepre, majd jet motorosra, meg "insturmental" oktatast is kell venni, bocsanat kulfoldon elek, nem tudom magyarul minek hivjak :(
Ha ez megvan akkor mehetsz kereskedelmi gepre (ez kell ha utasokat akarsz szallitani)
sok sok ev, rengeteg repulesi ora es sajnos tengernyi penz kell hozza
nehany hasznos link (angol tudas kell):
Az USAban peldaul ezt a gepet csak "kulonleges" vagy "mezogazdasagi permetezo" tipusu pilota engedellyel lehet repulni, nem tudom, hogy utasokat ezzel lehet-e szallitani, de Magyarorszagon lehet hogy masak a szabalyok.
Utolsó, a kérdező magán célra akarja. Multiengine felesleges egy An-2-eshez, lévén csak egy motorja van... :)
Arra elég egy PPL. 1,5-1,8 millió forint, keress egy repteret a környékeden (vagy Pest környékén Budaörs, Tököl) 120 óra elméleti tanfolyam, 45 óra repülés. E végén hatósági vizsga.
A kiképzés általában Cessnákkal történik. Hogy An-2-est vezethess, meg kell tanulnod az An-2 vezetését egy típustanfolyamon. Ez pár óra elmélet, és 8-9 óra repülés.
Arra készülj fel, hogy mocskosul drága, 185 ezer forint az An-2-es egy órája. Szóval olyan 1,5 millió alatt azt sem "úszod meg".
Tehát összesen rámegy alsó hangon 3 milliód. De inkább több.
3-as: érdekes, úgy tudtam Sármellékről 1990. október 4-én távoztak az utolsó gépek, az utolsó géppel pedig (egy MiG-29) Grigorij Satravka ezredes repült el.
Akkor üdvözlöm, ezredes úr!
Akkor elnézésed kérem, hogy nem néztem utána.
Igaz, nem vagyok nyugdíjas szovjet katona, de 1986 óta Érd-Ófalun lakom. Olyan részén, ahol tökéletes rálátásom van a tököli repülőtérre. Tökölről még 1991 áprilisában is láttam felszállni szovjet felségjelű repülőgépet. Mielőtt kötözködnél, tisztán láttam a vörös csillagot rajta. Tehát 1991. januárjában biztos nem ment el Magyarországról az utolsó szovjet gép.
De hogy ne térjek el a tárgyról, nyáron rendszeresen láttam a környéken An-2-est. De nem utast vitt, inkább permetezett.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!