Milyen ötletnek tűnne egy ilyen vasútvonal: Debrecen-Sáránd-Berettyóújfalu-Vésztő-Kötegyán-Gyula -Békéscsaba-Orosháza-Hódmezővásárhely-Szeged?
És miből gondolod, hogy egyáltalán lenne annyi ember, akik pont erre akarnak közlekedni, és óránként megtöltenének egy személyvonatot?
A realitásóránként 1 vonat helyett napi 4 busz...
Ezt a kötegyáni kitérőt nem igazán értem, lakik ott rokonod, vagy mi az értelme? (A mostani pálya ne legyen mérvadó, Vmax=160 esetén úgyis tök új nyomvonal kell.)
Debrecen-Berettyóújfalu viszonylatban egy tramtrain jellegű elővárosi vonalnak még talán meg is lenne az utasszáma, de egy távolsági vasútvonalat álmodni egy olyan szakaszra, ahol a mai igényeket az óránkénti buszközlekedés is kielégíti - nem tűnik megtérülő ötletnek. Ráadásul a határ túlsó oldalán van egy létező, párhuzamos vasútvonal, így az egységes piacon a teherforgalom kiszolgálása sem igényli ezt a vonalat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!