Melyik benzinkúton a legjobb minőségű a gázolaj? Hol tankoljak a BMW be
Nem tudom miért kell ennyire ellenségesnek lenni. Bár lehet, hogy tudom, mert mikor meglett a családban egy S80 D5 Volvo (2005-ös) azonnal ellenszenvet szült az irigység miatt. Valószínűleg azért emelte ki a kérdező a márkát, mert büszke rá, hogy egy minőségibb darab tulajdonosa, és gondolom nem szeretne rossz minőségű üzemanyagot tankolni.
Szóval a kérdésedre válaszolva, és saját tapasztalat. OMV maxmotion dízel. Ez a legjobb, mert ezen a kúton külföldről jön az üzemanyag, nem Mol-os istencsapása. A Volvoba mikor beletankoltam az maxmotiont a Moloshoz képest 100 km-en 1 literrel kevesebbet eszik a computere szerint, és tisztán tartja a motorbelsőt, befecskendezést, stb., és jobban megy az autó is. Sőt sok helyen olvastam, hogy télen az OMV-n jobb tankolni, mert hamarabb átállnak a téli üzemanyagra. Azt tudom, hogy Agipon nem szabad, mert a céges autóba csak azt lehet, és évente 2 üzemanyagszűrő megy tönkre.
Nem trollkodni akarok, csak sokan külföldről hoznak ilyen autókat, de láttam, hogy 2.1 millióért vettél 2004-es E46-ot, ezért azt gondoltam volna, hogy Magyarországon vettél itteni első üzembehelyezettet. Csak rákérdeztem, hogy jól gondoltam-e.
Elmondom, hogy a szomszédom vett olyan szép állapotú 2005-ös E46-ot, fél éve 2 millióért, aminek az első tulajdonosa is már Magyaroszágon vette a márkakereskedőtől, valódi szervizkönyvvel, lekövetett múlttal, tényleges 100ezer km alatti futással.
Kérdezem, megéri külföldről behozni autót ???
Szerintem nem.
Hszja, szánalom.
Fél Magyarország azt hiszi, hogy Németországban vajasmézzel kenegetik az autókat 2 naponta és óvatosan vigyázva vezetik hogy a következő tulaj is szinte új állapotba kapja meg, ráadásnak még szinte ajándékba is adják oda aprópénzért.
A valóság meg az, hogy eleve az első tulaj belehajtott 3-400 ezer Km-t majd bekerült egy kereskedőhöz aki visszatekerte 100 ezere az órát /igen ott is tekerik/ aztán aki megvette beletolt még pár százezret majd jön a magyar, hogy na ő akkor most milyen jól fog járni mer' ócsó is meg hát a német megőrizte nekem. Majd behozza kicsenget még nehány százezret és már ott tart az ára mintha Mo-n vette volna meg.
Annak meg már mindegy hol tankolnak bele. Ha már a turbó is gallyra ment egyszer, akkor lesz ott más gubanc is.
15-ös. Nincs igazad. Igenis a németek jobban megbecsülik az autóikat, nem olyan a közlekedési morál mint itt, és ők megtehetik, hogy 3-4-5 évente cserélnek. Ezért vannak jobb állapotban. A magyarok addig hajtják, míg van bennük erő. Ők nem tapossák ki az autó lelkét, gondozzák, ápolják kívül, belül. Alapvető dolgokat időben elvégeztetnek rajta (pl. az olajcserét) Sok magyar autónál látom, hogy már olyan fekete és büdös füstöt ereget az autó, hogy megfulladok tőle. Úgy vannak vele jó az még, mert nem akarnak rá költeni. Sokan azt hiszik, ha megvesznek valamit, akkor az élethosszig fog tartani, és jön a döbbenet, mikor nem tudják fenntartani.
És igenis sok múlik az üzemanyagon is. Nagyon sokat tehet az ember az autójáért ha megfelelő helyen tankol. És ez nem presztizs kérdés, hogy mert neked BMW-d vagy Audi-d van. Ha az ember eljut oda, hogy megtud venni egy minőségibb, biztonságosabb autót, legyen az Audi, Mercedes, Volvo, stb. és nem a "hülye gyerek" kategóriába tartozik az illető, igenis odafigyel az ilyenekre, hogy kiszolgálja még vagy 8-10 évig is.
# 16
Biztos azért kellett benne turbót cserélni mert annyira vigyáztak rá.
#16:
Becsülik egy lópikulát.
Inkább a magyarok becsülik meg jobban, mert nekik még használtan is drágák ezek az autók és ha megvették már megpróbálnak vigyázni rá. Legfeljebb ha nem bírja fenntartani a hun, akkor azonnal meghirdeti.
Jártam Németországban egy nehányszor, ott is van mindenféle ember.
Náluk ténylegesen egy használati tárgy.
Ők nem tapossák ki az autó lelkét? Haha.
Lecserélik 3 évente? A roncsprémiumot akkor miért kellett bevezetni a válság után? Mert annyira cserélgették az autóikat? Ha lecseréli a német azt azért teszi, mert már belehajtott 600 000 km körül meg előjött néhány hibája.
Egyszerűen nem értem, hogy ez a csak a külföldi autó jó legenda honnan jött. De a magyar tipikusan az a nép, akinek mindig a szomszéd fűje (nője) zöldebb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!