Mi a különbség a pedálhasználatban dízeles és benzines autóknál?
nem azért nem kellett a kuplunggal foglalkozni, mert dízeles volt, hanem azért, mert automata sebváltós!
a motor típusának semmi köze ahhoz, ahogy milyen a váltómű.
Az első válaszadó egy idióta. Ne hallgas rá.
(a turbolyuk miatt a dízelek, alacsony fordulaton erőtlenek, így ha nem nyomsz megfelelő nagyságú gázt nagyon könnyen lefulladhatsz az elindulásnál, autóversenyzők, és autós ujságírók is gyakran lefulladnak.
Amúgy a kérdésed kicsit furcsa, pedálhasználaton elsősorban a gázpedál használatát értjük. A dízelautókon az 1.es (pont a fenti erőtlenségi probléma miatt) irgalmatlan rövid. Így lényegébe elindulás és 20km/h a vége (szemben mondjuk egy honda civic azért 50-60ig kihuzatható 1esben) Na lényeg a lényeg, én dízelautón tanultam, és hiddel az első rutinórákon is ugyanúgy kellett használni a tengelykapcsolópedált mint a mostani benzines járgányaimnál.
A gázpedálkezelés viszont teljesen más a kettőnél.
Ne idiótázzuk le egymást, ha lehet.
Az első válaszoló nyilván arra gondolt, hogy diesel autónál elinduláskor a kuplungot felengedve, gázpedál használat nélkül( vagyis csúsztatás nélkül) el lehet indulni.
A legfőbb "pedálhasználati" különbség ez.
nos diesel
kuplungot felengedve gyönyörűen fullad le az autó, ha finoman csinálod akkor pedig érzed h gáz kell neki...
(2.0 170 le TDi, tehát erővel nincs gond)
szóval én inkább az idiótázóval értek egyet... Baromságokat ne írjanak, mert ebből születnek a leghülyébb mesék. Igaz a legnagyobb röhögések is, de ki szereti ha rajta nevetnek és nem vele együtt?
19:26 os folyt köv
Gázpedál. Nos a dieselnél egy állás vagy a padló bárhogy nyomod az kb olyan lendülettel fog menni, a benzinesnél ez sokkal finomabb. Sokkal jobban koordinálhatóbb.
Ezért van hogy aki benzines csereautót kap és dieselből száll ki az olyan 15-18 literes fogyasztásokat produkál...
19:28as
Akkor beszélgessünk a turbólyukról.
Mivel a turbót, a kipufogógázok hajtják meg, így, hogy működésbe lépjen a motornak bizonyos fordulatot el kell érnie. Egy mai jobban összeszerelt autónál is van turbólyuk. ez a DÍZELEKNÉL 2000környékén szűnik meg. Azaz az alapjárati 900-1000 és a bűvös 2000 között épp egy lyukat vélhetünk felfedezni ahol dízelautónk lassú, lomha.
dönthetsz. ki a hülye, te aki valószínüleg csak benzines autóban ült. vagy körülbelül az összes autós újságíró akik szinte MINDÍG panaszkodnak, a dízelautók elindulási szokásaira (1 hétig van nálunk és mindenki lefullad legalább egyszer)..
Pont az olyanok miatt mint ti kell idiótázni.
Vezess sok autót és akkor tudni fogod miről beszélek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!