A 767-es repülhetne egy D-check után?










Persze, ha megfelelő az állapota, akkor tarthatnál forgalomban 767-est - semmi sem tiltja. Amerikában még bőven használják, ha megveszel egy forgalomban lévő példányt, akkor elég onnan folytatni a karbantartást ahol éppen tartottak.
Jellemző, hogy akkor selejteznek ilyen gépeket, amikor költeni kellene rájuk - egy D-Check komoly összeg, amit nem biztos hogy gazdaságos rákölteni az adott gépre.
De ha a gyakorlatban ilyet terveznél, akkor gondolom tudnál csinálni gazdaságossági számításokat a bekerülési költségek, fenntartás és a várható bevétel alapján. :)





Mongóliába még x y z chek után is.
Ott még a DC-k mai napig is hordják a kecskéket. Aztán ha egy motor beadja a kulcsot csak ránt a pilóta egyet a vállán. :)





2008 tavaszán voltam utoljára Ferihegyen (mármint a kerítésen belül), szóval nem vagyok képben pontosan - de ha egy gép áll, akkor annak valami tulajdonjogi vagy hasonló probléma szokott lenni. De kipofozni mindent ki lehet: talán az üzbégeknek vagy valamelyik környékbeli ország légitársasága a bontó széléről vett talán 737-eseket. A kötelező karbantartásokat meg a javításokat megcsinálták, újrafestették (helyenként úgy hogy folyt végig a drága festék (ugye ezeknek van megfelelőségi papírja), amit helyenként teddyhengerrel vittek fel.
De repül szépen, gond egy szál se. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!