Mennyire bírná el a hazai vaspálya egy ilyen termetű mozdonyt? (Többi lent)
Főleg azok válaszát kérem, akik jobban értenek a vasúthoz!
http://www.youtube.com/watch?v=YKADWjJ-5U8
Nagyon köszönöm eddigi válaszotokat :)
Csak azért is vagyok kíváncsi a váleményetekre, mert egyesek azt mondják, hogy nem idevaló és nem bírná el a pálya.
Amúgy várom a többi véleményt is :)
Előző hozzászóló kollégák! Ugye vicceltek?
Ez a hattengelyes mozdony 167 tonna tömegű kiszerelve.
Ez közel 28tonna tengelyterhelés.
Az Európában általános használt UIC60 fővonali sínrendszereken 22,5tonna a megengedett maximális tengelyterhelés. Ha a hazai vasutat nézzük, akkor a fővonalakon is még nagy számban jelen lévő UIC54 és MA48 rendszerű vágányokon már csak 21tonna.
Már ezek miatt sem lenne lehetséges a típus közlekedtetése európai hálózatokon.
Az már a másik fele a dolognak, hogy az európai űrszelvényekbe sem férne be a maga 4,75m magasságával (és valószínűleg a szélességével sem). Pl.: felsővezetékes pályákon, felüljárók alatt a minimális védőtávolság sem lenne meg az alacsonyra húzott munkavezetéktől, de dízeles vonalakon fekvő műtárgyak (alagutak, hidak, felüljárók) szelvényéhez sem illeszkedne.
Tehát nem, ezt a gépet sem Európában, sem idehaza jelenlegi kialakításában nem lehetne közlekedtetni (a pályák átépítési esélyét meg nem is taglalom).
Mr. Flash:
A Szergej magassága közel 4,5m, de ezzel ki is tölti a szerkesztési (rak)szelvényt felfelé.
100mm-túllóg az SD a szabványos, és majdnem fél méterrel a tranzit járműszerkesztési szelvényen (aminél az űrszelvény ugyan nagyobb, de abba bele van, kell legyen kalkulálva egy minimális védőtávolság).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!