A ryanair 737-800 ajtajainak van létrája úgyértem nem amit odatolnak hanem ami a gépből jön ki?
Nem a vészcsúszdáa gondolok.
hanem arra ami leszállás után( az első ajtón ) felszálnak.
Nem értem a kérdést. Ha láttad, akkor miért kérdezed? Vagy ez a kérdés speciálisan a RYR 737-800-asaira vonatkozik?
Ha általánosan a 737-800-ra, akkor igen, van. [link]
De, hogy opció vagy széria, azt nem tudom. Viszont a ryanair inkább a repülőtértől nem vesz igénybe szolgáltatást, így el tudom képzelni hogyha opció is az adott típushoz, inkább megrendelte.
Ez persze akkor is jó, ha olyan reptérre megy a gép, ahol valamiért nincs is mód lépcsős vagy utashidas kiszolgálásra.
Mennyi sok hülyeséget írtak, talán nem is értették a kérdést. Szóval
Az úgy hívják, hogy: BEÉPÍTETT UTASLÉPCSŐ és MINDEN 737-esen van olyan!
Bal oldalon elöl van. Háy György Repülők, műszerek, emberek c. könyvének első oldalán a kihajtható lapon van egy 737-es röntgen rajz, azon le van írva, még a legapróbb részletekig, hogy mi micsoda.
Utolsó, az a "beépített utaslépcső" az ún. "airstair". Ha okoskodsz, tedd pontosan :).
Egyébként meg nincs minden 737-esben olyan, mert opcionális, és csak kb. 1200 gépre szerelték fel, a legyártott több, mint 7000-ből. A SAS meg a Malév tuti nem használt. (A Malévos 737-es kézikönyvek nem is tárgyalják az airstair-t.)
A Ryanairnek van airstair-je, mert ők nem szeretnek fizetni az utashídért/lépcsőért. (Az viszont szintén megérne egy misét, hogy orrba-szájba spórolnak, viszont a lépcső nem kevés súlyt tesz hozzá a gép üres súlyához, így valamivel többet is fogyaszt.)
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!