ezt én is tudtam de nem azt kérdeztem hogy egy cég gyártja-e :D azt akarom tudni hogy teljesítményük mennyivel más, meg a kinézetük más-e ha igen akkor mennyivel?
2012. okt. 29. 21:37
3/10 anonim válasza:
Nyilván az elv ugyanaz , a dizájn lehet más, de nem sokban , nyilván egy tégla alakú gép nem repülne túl sokáig.
A hajtómű lehet más, de akár ugyanaz is , a Boeing tipikusan General Electric, Pratt&Whitney, vagy Rolls Royce hajtóműveket használ, esetenként CFM-et, az Airbus pedig Rolls Royce, Engine Alliance, vagy szintén CFM gyártányt.
Teljesítményben az azonos méretű gépek nagyjából ugyanannyit igényelnek, ez is ugyanúgy behatárolt mint a kinézet.
2012. okt. 29. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
Ez kb. olyan kérdés, minthogy mi a különbség a Mercedes meg a BMW autók között.
Még ha konkrét tipust kérdeznél, érteném, de így...?
2012. okt. 29. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
Nézd meg a neten a boeing 737 képét (ablakok alakja, elhelyezkedése a pilótafülkénél) és vesd össze az airbus A 320 - szal. Messziről ki lehet szúrni a különbségeket. én személy szerint a b737 szépségét jobban szeretem, valahogy kecsesebbnek tűnik nekem. Ez mind szubjektív. bár ennek ellentmondóan az örök kedvencem mindig is a batár a380-as, annak ellenére hogy nem az a legnagyobb gép a világon :)
2012. okt. 29. 22:32
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 anonim válasza:
teljesítményben nem lehet összehasonlítani, mindegyiknek van vagy 40-50 gépe különböző altípusokkal.(boeingnek több). A hajtóművük is gyakran ugyanaz, ahogy már írták, mind2en használnak General electricet, rolls royce-t, CFM-t is. Boeing még pratt&whitney-t. De ez általában úgy van, hogy a gyár bízza meg a gyártót, hogy fejlesszen az új géphez hajtóművet, mint pl a mostani 787hez. de mind 2 gyártónak teljesen hasonló gépei vannak, néhol ez v az jobb, de mivel konkurensei egymásnak, nem csinálhat az egyik szuperszónikusat másik meg 20 emeleteset. nézegess típusadatokat.
2012. okt. 31. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
Van egy különbség, mégha vicces is, ami azonnal eszembe jut, ha a két gyártóra gondolok. A Boeing-eken szarvkormány van az Airbus-okon pedig joystick, úgynevezett side-stick (kivéve A310). Nekem valahogy a szarvkormány tetszik jobban. Azt nem hiszem, hogy lehet rendelni opcionálisan szarvkormányt Airbushoz, de nem hiszem, meg kevés légitársaság kérdezi meg a pilótákat, és soknak tetszik is talán.
Amúgy nagyjából egyező gépek, motokat, teljesítményt üzemeltetési költségeket tekintve.
2012. dec. 22. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
A Boeing amerikai az Airbus pedig Európai.
2013. márc. 9. 09:14
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
A felszereltsége más. Az airbusba bekerült a flybyware rendszer ami az emberi hibák kiküszöbélésére hivatott (pl átesés). Teljesítményben és hatátóvolságban közel azonosak. A airbus képes megmondani a pontos hiba forrását, míg a boeing a recall-on kivilágít egy általános hibajelzőt és úgy kell keresni a baj forrását. De másban nem térnek el. A gázkart a robot a B-nél mozgatja, airbusnál viszont fix állás. és stb. Ha érdekel mélyebben keress meg és megmutatom.
2015. júl. 19. 12:28
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
@utolsó.
fly by wire. És a Boeing is használja 777 óta csak másféleképpen... A Boeing többet enged a pilótának.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!