Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » A légi közlekedés rendkivűl...

A légi közlekedés rendkivűl szennyezi a környezetet miért nem találnak ki valami uj módszert?

Figyelt kérdés
2012. okt. 29. 20:12
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
84%
Azt mondják, hogy fajlagosan nem is szennyez annyira, mint az autóközlekedés!
2012. okt. 29. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
51%
Új módszer? Mégis, hogy másképp lehetne eljutni fél nap alatt az USA-ba?
2012. okt. 29. 20:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
32%

A transzportálás jobb lenne!

:D

2012. okt. 29. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
Kitalálták már: vitorláshajó. Majd utazz azzal nyújorkba.
2012. okt. 29. 21:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
77%
Hát, a az ősök már feltalálták a teleportgyűrűket, de a goa'uldok letiltották a technológiát, úgyhogy csak a repülés maradt.
2012. okt. 29. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
100%
Transzportálás? Olyan már volt az előző században, de csak nagyon kevesen élték túl.
2012. okt. 29. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
100%
A vitorláshajó is erősen szennyezi a környezetet. Rengeteg rum kell, hogy ne lázadozzanak a matrózok. És rengeteg bab, hogy repülhessen.
2012. okt. 29. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
0%
Mert akkor a nagy állami cégeknek, és befektetőknek a nyakán maradna a rengeteg kőolaj, amire dollár milliókat-milliárdokat költöttek.
2012. okt. 29. 23:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:

Bocsánat, teleportálásra gondoltam!

:D

2012. okt. 30. 07:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:

Mert a tudomány jelenlegi állása szerint nincs jobb. És tényleg, a modern jetek fajlagos (utaskm-re számított) fogyasztása összemérhető a személyautókéval.

Remény esetleg a maglev vasutakban lenne. Ez még mindig lassabb, mint a repülő, viszont a végállomás lehet a városközpontban is (vagy alatta), és jóval könnyebb a forgalomirányítás, mint a repülőtereken, így rövid- és középtávon behozható lenne a sebességhátrány. (Később valószínűleg lehetne növelni is a sebességet.)

Ugyanakkor ezek iszonyatosan beruházásigényesek, és a hagyományosan erős vasúti szakszervezetek is jócskán megnövelnék a működési költségeket, talán ezért is csak a kínaiaknál van működő, utasokat szállító maglev-vasút. Európában is terveztek, de mostanában nem hallottam róla, gondolom, a válság betett annak is.

2012. okt. 30. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!