Amikor csökken az üzemanyag ára, akkor a kutas tartályában levő minden liter veszteség a kutasnak? Hiszen akkor vette át amikor még drágább volt és mégis olcsóbban kell adnia?
Szerintem ezt a kutakon kellene megkérdezni. Többféle kút van, szerintem a szerződés is többféle lehet. A shellnél ugye sok van, amit a shelltől bérelnek. Nekik gondolom más a szerződésük, mint a noname kutaknak amik viszont sajátok... Gondolom az sem mindegy, hogy honnan van az üzemanyag. Ha jól tudom, az omw saját, osztrák üzemanyagot ad el. A többi (ha nem is mind, de sok) a mol-tól veszi meg, adalékot ad hozzá és úgy adja el.
Szerintem többféle szerződés létezhet a típusoktól függően, és ennek függvényében változhat ez az egész.
Amúgy ha jobban belegondolunk, ez sehogy sem hátrány nekik. Nincs 10 éve, amikor 250 ft volt egy liter üzemanyag. ŐK megvették, rátették a hasznot, majd eladták. Az árak lassan felkúsztak 450re, ha tényleg a feltételezett módon fizettek, akkor kicsit, de sokszor jól jártak. Most visszaesett egy kicsit az ár, de ettől függetlenül még mindig +ba vannak!
A másik, hogy számukra ez nem akkora árváltozás mint nekünk. ŐK ugye adó nélkül kapják meg. Tehát 450es ár mellett is, ők 250 körül adják, csak sok rajta az adó! Nekik nem akkora a változás, mint nekünk, fogyasztóknak!
Azzal ugye mindenki tisztában van, hogy a benzinktak már régőta nem tárolnak nagy mennyiségű üzemanyagot?
Legfeljebb 1-2 napra való van a tartályokban, a tartálykocsi is többfajta üzemanyagot szállít az osztott tartályban, egyféléből kb. max. 5000 litert...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!