Mi a különbség a 2 ágú,3 ágú,4 ágú légcsavarok között?





A kérdésben a válasz:)
Amúgy ha az átmérőből, a forgatási sebességből, az állásszögből és a standard levegősűrüségből számított vonóerő nem lenne elegendő a repülőgép felszállásához akkor újabb légcsavar lapátot iktatnak be és kicsit kisebbre veszik az átmérőt.
Még egy lapáttal jobban átadódik a forgatóerő a levegőnek. Viszont ilyenkor erősebb motor kell az azonos sebességű megforgatáshoz. Annyi lapátot lehet egy légcsavar koszorúra rakni amennyi csak ráfér vagy amennyit a használt hajtómű még képes meghajtani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!