Az Airbus A380-as repülőn miért csak a két törzshöz közelebbi két hajtóművön van sugárfordító?
Figyelt kérdés
A másik kettőn miért nincs pl a Qantas a380-asán amikor lerobbant a hajtómű pont az egyik sugárfordítós(egy használatával letérne a pályáról tehát nem tudnak sugárfordító használni és ilyenkor nagyobb az esélye hogy túlfut a pályán) ellenben más négy hajtóműves repülőkön mind a négy hajtóművön van pl B747 A340.2011. máj. 1. 20:05
1/4 anonim válasza:
Szerintem a turbulenciás injuktor miatt...olcsóbb és néha még hasznosabb megoldás is,ha csak a turbulenciás injuktor van felszerelve.
2/4 A kérdező kommentje:
Az mire való?
2011. máj. 1. 20:12
3/4 anonim válasza:
nemtom..bocsi,de nagyon unatkoztam..és tulajdonképpen azt sem tudtam,h mitírok.:D szóval töröld a komimat..csak most még jobban feldobtam a napomat.xdd bocsi!
4/4 anonim válasza:
Azért nincs, mert nagyon széles a gép, jóval szélesebb mint a többi, és sok reptéren egész egyszerűen a második hajtómű lelóg a pályáról a fű fölé. Na most ha a sugárfordítót bekapcsolnák a fű felett, akkor annyira felkavarná a port, koszt, stb, hogy egyrészt egy nagy porfelhő lenne, másrészt a kosz nagy részét felverné a pályára, ez megint csak nem kívánatos hatás.
Mellesleg a fékezéshez elvileg elegendő a másik két hajtómű által szolgáltatott fékezőerő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!