Vitorlázó pilóta szeretnék lenni?
Igen, az a gond a szakszóval, hogyha megszerzed is, csak akkor van értelme ha legalább hetente, két hetente tudsz legalább 1-2 órát repülni. Ha mondjuk csak havonta tudnál 1 órát repülni (az ügye évi 6-8) akkor már semmi értelme nincs, mert minden szezon első 1-2 óráját úgy kéne kezdeni, hogy tapasztalt oktatóval átismételtek mindent, vagyis mondjuk repülnél egyedül 5-6 órát. Pluszba egy hónap alatt is ki lehet azért jönni a gyakorlatból. Szóval ilyen rendszeresség mellett - szerintem - sok értelme nincsen a szakszónak.
Ha a havi 4-5 repült óra megvan, úgy már lehet értelme, ekkor viszont a havi 4-5 óra díját ki is kell termelni valahogy... Persze az igazán jó ha havi több mint 5 órát repülsz de kinek van erre ideje és pénze?...
A fenti okokból végül nem csináltam meg a szakszót, néha elmegyek hivatalos pilótákkal, aztán fent kicsit kiélem magam. Ezt lehet rendszertelenül csinálni, mert így nem veszélyeztetek senkit, sokkal olcsóbb és kötetlenebb. Nem utolsó sorban a szakszó baromi borsos árát sem kell kifizetnem. Cserébe persze a felszállást és leszállást nem én csinálom, dehát valamit valamiért... Így egész évben kb. 20-30e-t repülök el, viszont az élvezet megvan. Azért ez sokkal barátibb mint a havi 20-30e.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!