Jobb kéznél hány autót kell elengedni?
ezt a kérdést nem is értem. Miért gondolod hogy mondjuk a másodikat nem kéne elengedni? Ugyanazon az úton halad mint az első, az elsőbbségi viszonyok idő közben nem változnak meg.
Bár nem akarom mondani, hogy ebből is látszik, hogy el sem olvastad a kresz könyvet, mert akkor nem kérdeznél ilyet. Ha lehet kérnem legalább egyszer olvasd el, ne tartozz azok közé akik valahogy átmennek a vizsgán csak a tesztek alapján miközben lövésük sincs az egész kreszről, még az alapszabályokról sem!
Előre is köszönöm!
...ne higgyél a többieknek...
Csak minden másodikat kell elengedni...
Minden harmadiktól, meg cukrot kapsz majd...
Fogadjunk, hogy "balkézszabályról" meg semmit sem tudsz?!
Alapvetoen amennyi jon.
Gondolj kicsit bele: aki jon az honnan tudna hogy o neked pont hanyadik? Jol is neznenk ki ha ott kene matekozni hogy minden primszamadik auto mehet vagy mittomen...
A kerdes inkabb az mit jelent pontosan az elsobbsegadas. Tfh dugo van, araszol a kocsisor, es korforgalom van elotted. Bedugulva minden, de a korforgalom porog. Na ott meg is oszulsz ha azt varod hogy senki se jojjon elotted balrol, ha van hely hogy bemenj, menni kell, de ugy, hogy az az auto akinek elsobbsege van, legfeljebb gazelvetelre kenyszeruljon, ne pedig hirtelen fekezesre.
Kismerteku zavaras megengedett, de az akadalyozas nem!
utolsónak: maximálisan igazad van, én is ezt tartanám normális megoldásnak, de egyrészt mit vársz egy olyan ország közlekedés szervezőitől, ahol még a fővárosban sem képesek sok helyen normálisan megoldani a kitáblázást, meg a besorolás rendjét egyértelművé tenni és még sorolhatnánk... Nagyon nagyon sok helyen rákényszerítenek a szabálytalankodásra, mert másképp nem tudsz biztonságosan közlekedni. Holott a tábláknak pont az lenne az értelme hogy a biztonságot növelje...
a másik meg a pénz. Nagyon sok helyre kellene így táblákat tenni, ráadásul kettőt. Nem tudom mennyibe kerülhet egy közlekedési tábla, de biztos nem olcsó, ráadásul közbesz.en keresztül ügye kétszeres szorzó plusz ezeket fel is kell szerelni, időnként megnézni ott vannak-e. Ezt a terhet, felelősséget senki nem akarja, nem fogja magára vállalni sem a közútkezelő sem az önkormányzat. A jobbkezesek általában úgyis kisebb forgalmú helyeken van.
A probléma ott kezdődik amikor az idióták kitalálják hogy a lakók nyugalma érdekében el kell terelni a forgalmat és minden kereszteződést jobbkezessé tesznek. Lsd. pl. pöttyös utcai LTP. Na ez viszont baromság. Akkor tegyék ki hogy behajtani tilos kivéve célforgalom és kész. Az ilyen széles utakon jobbkezet adni a kis utcák fele, az ész megáll.... Kezdetben jó sok baleset is volt arra emiatt... Aki kitalálta...
Utolsó előttinek:a kresz elég szépen leírja az elsőbbség fogalmát: az elsőbbséggel rendelkezőt nem kényszerítheted haladási ütemének és irányának hirtelen megváltoztatására... Vagyis a szép lassan, csorgó ütemű bepofátlankodást megengedi. Ha nem így lenne, jó pár helyen sose jutnál be :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!