Mi a "követelmény" az első rutinórán?
Nektek mit kellett csinálni az első rutinon?
Engem először a kuplung használatra, elindulásra, váltásra tanított meg, majd az óra másik felében kivitt a forgalomba, ahol hazavezettem. Kétszer fulladtam le elinduláskor(nem a forgalomban), néhol persze belenyúlt a pedálokba.
Viszont nem tudom eldönteni, hogy hogyan állhatok, mennyire megy ez nekem?
Várom az élményeket! :)
Én első rutinon csak a rutinpályán köröztem, elindulás, megállás, pedálok, kormány kezelése, index használata. Egyszer sem fulladtam le.
A forgalomban egyik rutinon sem voltam kint (mondjuk a pálya elég forgalmas út mellett van).
Baromi lassan haladtunk, pluszórát is vettem, pedig szerintem nem álltam olyan rosszul, csak 1-1 dolgot ezerszer végigcsináltatott velem akkor is, ha hibátlan volt. A műszakra is kb 3-4 órát szánt, amíg mindent legalább 5x végigmondtam, végigmutogattam/csináltam. (vizsgán meg a vizsgabiztos leszarta, kb 15 mp-t mondtam a fékről meg bekapcsoltam a fűtést.)
Beszólni nem akartam, hogy miért nem mehetek még mindig vizsgázni, ennyire szar vagyok? (vagy plusz kereset)
Mással akivel beszélgettem is vett nála plusz órákat. Amúgy nem volt rossz fej oktató, vicceskedett meg sose oltogatott, csak irtó kényelmes volt, lassan haladtunk, másokkal dumálgatott, telefonálgatott, kávézgatott az órámon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!