Hogyan lehet hatékonyan tanulni a szerkezeti és üzemeltetési ismereteket D (akár C) kategória esetén?
Sziasztok!
A kérdés adott. Mivel online zajlik, így nagyon nyers, tömör, mélyreható, akár nehéznek, idegesítőnek is hívható.
Persze sokszor felmerült bennem a kérdés, hogy miért kell ennyire részletesen tudni, miközben egy másik kérdésben meg az áll, hogy a műszerfalon milyen színű a távolsági fényszóró visszajelzője. Itt csak a nehézségre próbáltam célozni, hogy nagyon tág a spektrum a mérnök kontra rettenetesen alap között.
Szóval az online felület miatt eléggé egyedül érzem magam ebben az egészben, hogy én vagyok önmagam tanára egy olyan témában, aminek létfontosságát megkérdőjelezem a részletesség miatt. Nem érzem azt, hogy meg akarnák szerettetni, vagy az érdeklődést fenntartani a szakma iránt, hanem kétkörös légfék, kettőspont.
El nem tudom képzelni egy nyakkendős buszsofőrről, hogy ő bármikor is alkalmazza a hidraulikus retarder működési elvét, vagy a dobfék felépítését. Előbb fog baja lenni az utazóközönség valamely résztvevőjével.
Kamionosok, buszsofőrök és leendők, hogyan mentetek át ezen a részen, vagy birkóztok meg vele? Közlekedési ismeretek és munkavédelem pipa, de ez most holtpont.
Ha van egy kis műszaki érzéked és érdekelnek a műszaki dolgok akkor laza az egész GKI nehezebb mint a jogsi elméleti és gyakorlati része .
Nem megélhetési sofőr kell ide , hanem elhivatott sofőr előbbi , ha sikerül is neki a jogsi és minden úgy is rövid időn bellül feladja
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!