Ennél a szituációnál miért buktatták meg szegény vizsgázót?
A buszosnak lakott területen ugyan lehetővé kell tenni a buszmegállóból való elindulást, de sávváltásról én nem tudok. A zebrásat azt értem, de az már csak a ráadás.
Videó: https://www.youtube.com/watch?v=UxQs_jLpImY
Ezzel a nyögve nyelős kiengedéssel forgalmi dugót hozott létre.
Ha ki akarja engedni akkor a hátuljű
ánál lassítson vagy álljon , vagy pedig siessen és húzzon el gyorsana busz mellett .
Ez egy rakás töketlenség.
"Ez egy rakás töketlenség"
Ennyire nagy arcnak azért nem kell lenni Schumi.
Amúgy KONKRÉTAN le van írva, mi a bukás oka, idézem: Először a megtévesztő irányjelzés miatt kerültünk bajba (átsorolás után úgy maradt), majd a gyalogost nem engedtük át az átkelőn. Mindkét alkalom külön - külön is eredménytelenséget okozna, csak egymás tetézése volt, gyors egymást követő szituációkban.
Tehát a bukásnak semmi köze a buszhoz, már csak azért sem, mert ez nem buszmegállóból való elindulás, hanem sávváltás volt a buszos részéről aki azért elég nagy bunkó volt, hogy pont a tanulóvezetőre húzza rá a buszt.
Amúgy ha csak a busznál megijed, azt elnézték volna neki, max hibapont.
Viszont ahol megállt lehetőség van balra kanyarodni, miközben kint van a balra index, tehát megtévesztő irányjelzést ad. Gyalogos nem kérdés az instant bukás.
A tanuló jogosan lett meggúzva, de ahogy már sokan írták, a buszos keményen kibaxott vele, ráadásul szabálytalan volt mert ráhúzta a kormányt. Bár az is tény, hogy szerencsétlennek úgymaradt az indexe, így a buszos mondhatta volna, hogy azt hitte el akar kanyarodni.
A gyalogátkelő helyen meg benézte a másik szürke g...i -t aki elhúzott a gyalogos előtt és ment volna vele.
Igazából több leckét is megtanulhatott, egyrészt a hibákat amit soroltak, illetve azt, hogy nem minden esetben haladunk a forgalommal, illetve balesetelkerülés is kell, tehát ha gond van, be kell fékezni és nem vakon menni.
Bárhogy is nézzük, lehet nagy arca mindenkinek, de ezeket a dolgokat alapvetően 99%-ban nem tanítják meg az oktatók, nincs rutinpálya se a legtöbb helyen, nem kerülnek ilyen helyzetbe a tanulók, hogy pl kivág elé valaki.
Emiatt aztán előfordulnak olyan esetek mint amit az autópályások is feltettek facera, hogy a hülye belefutott a bólyás terelésbe, aztán nekivágódott mellette egy kamionnak és még az energia elnyelőbe is belefutott, miközben annyi dolga lett volna, hogy letarol pár bólyát és megáll.
A zebrás eset miatt!
Mikor a buszos ráhúzta a kormányt, azt a tanuló vezetők nem képesek kivédeni.
"nem tett meg mindent a baleset elkerülése érdekében"
Csak megjegyezném, hogy ilyen paragrafus a KRESZ-ben nincsen, baleset esetén pedig szimplán a KRESZ-t fogja vizsgálni a biztosító/rendőr is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!