A Balatonnál miért van ilyen sok minősíthetetlenül rossz állapotú kerékpárút?
Ez nem csak a Balaton sajátja. Ne haragudj, amikor ez a mostani kormány meg lett választva, 2010 környékén hatalmas nagy csinnadrattával visszahozták a Karcag-Tiszafüred kispiros vasutat, amit a gonosz Gyurcsány megszüntetett, azóta is napi 3x jár és általában a kalauzt és mozdonyvezetőt is beleszámolva van rajta összesen 3 ember.
Vagy megépítették a Karcag-Berekfürdő bicikliutat, ami némelyeknek tök jól jött, legalább busz helyett munkába menet azon az egy nyáron sportoltak, de két évvel később már csupa gyom és töredezés. A kerékpárosok senkit nem érdekelnek, egy bicikliút addig működik, amíg átadják, meg talán 10 év múlva a felújításra megint lesz jó kis tender amikor el lehet lopni az EU-s pénzt.
Én zöldet nyomtam az elsőre. Aki pirosat, annak biztos soha nem volt kerékpárja, és közellenség számára a kerekező.
Sajnos valóban az jellemző az ország kerékpáros infrastruktúrájúval, és az azért felelősökre, hogy csak közpénzből hogyan tudok gazdagodni a mozgatóerő.
Alig van jó minőségű kerékpárút, annak is nagy része felesleges.
A kerékpáros nem ember a többi közlekedő számára, és az üzletembereknek sem. Elvan egy kulacs vízzel, nem eszik, nem iszik stb. (A bakancsos turista is már csak megtűrt az erdőkben. A turistaházakban is csak a 30 milliós dzsippel érkezőt látják szívesen).
Kormánytól függetlenül van ez így.
Gyere be az országba pl. a Fertő-tó keleti oldalán. Honnan tudod, hogy hazaértél? A határig simán gurultál, tőle egy méterre elharapod a nyelved, amikor megakad a kerék egy gödörben, fűcsomóban, pukliban.
Akkor mentem körbe a tavat, amikor büszkén jelentették, hogy na, már teljesen körbe ér. Ja. Igen. Mellékutcákba felfestettek jeleket, hogy na arra menj te barom. Az anyagköltség lehetett 10-15 ezer forint. Munkadíj összesen legyen egymillió (mert rendes vagyok). És mennyit kaptak rá? Százmilliókat.
Igaz vagy sem, osztrákiában ha egy cég építkezik, első kérdés: kerékpáros közlekedés? Majd mennek másfelé… Ja, akkor nem kap engedélyt.
Ott a falvak, kisvárosok között van jó minőségű kerékpárút. Nem mindenhol kiváló, de szilárd és járható ott is, ahol nem hibátlan.
A pénzről meg: Jártam Baden-Würtenbergben. A két várost összekötő út fut a kerékpárút. Egyszer csak derékszögben elkanyarodik, majd egy ötven méter után megint. Elvisz egy tanya mellett, majd visszatér az út mellé. Nem értettem a kitérő okát. Nem figyelted a kiírást a tanyánál? Kerékpárosbarát szálláshely. Ennyi. Itthon beballagsz bakancsosan a turistaházba, és kizavarnak.
Sok helyen látom kint, hogy nem csak irányjelző táblákból van több, jobban átgondolt, hanem pl. ingyen térképek az oszlopokon.
És a festésre nem hazudják, hogy az kerékpárút.
Amiért midnenhol máshol.
Az építésen pörög a közpénz kifelé az államkasszából nagy tételben. Karbantartás címszóval nagyságrendekkel kisebb összeget lehetne zsebretenni, jelen helyzetben nem is éri meg ekkora összegre lőni, ezért "jóvanazúgy"
1. Ez így van , Varga Miskáék indították újra azt a szart.
1-2 ember utazik csak rajta.
A kerékpár út is katasztrófa Berekfürdő felé.
De Karcagon is úgy épült jó pár kerékpár út hogy az útszélére húztak egy szaggatott vonalat és kész.
Mérhetetlen le van pusztulva minden utca, csak néha toldozzák foltozzák.
Menjen valaki egyszer Tiszaőrs, Nagyivánon át a Kaparó csárdáig.
Van olyan szakasz ahol 20 km/h a max sebesség, olyan rossz az út.
Ez van sajnos, kinek mit intézett a kormánya.
Ez is látszik a holdról is.
Az előbb csak hasraütve írtam, a valóság körökkel rosszabb:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!